pokaz koszyk
rozwiń menu
Księgarnia »
Wydawnictwa »
Polskie Ekonomiczne, PWE

Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE - strona 44


okładka książki - Mikroekonomia

Mikroekonomia

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Jest to podręcznik do studiowania mikroekonomii na poziomie średnio zaawansowanym. Obejmuje on wiedzę dotyczącą gospodarki doskonale konkurencyjnej (postępowanie konsumenta i producenta, funkcjonowanie firmy na rynku doskonale konkurencyjnym,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Międzynarodowy system walutowy

Międzynarodowy system walutowy

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2006; Oprawa: miękka;
Zmiany w międzynarodowym systemie walutowym są jednym z najciekawszych zjawisk występująucych we współczesnej gospodarce światowej. Zmiany te są determinowane przez takie procesy, jak liberalizacja finansów międzynarodowych, wykształcenie się...
pozycja niedostępna

okładka książki - Międzynarodowe strategie marketingowe

Międzynarodowe strategie marketingowe

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
W książce autor wyjaśnia istotę internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw i międzynarodowych strategii marketingowych. Omawia metody wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne, opisuje międzynarodowe orientacje przedsiębiorstw oraz...
pozycja niedostępna

okładka książki - Międzynarodowe stosunki gospodarcze. Zarys teorii i polityki handlowej

Międzynarodowe stosunki gospodarcze. Zarys teorii i polityki handlowej

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Oprawa: miękka;
Podręcznik pozwala opanować niezbędną wiedzę dotyczącą międzynarodowych stosunków gospodarczych. Doceniając rolę i znaczenie tych stosunków w globalizującej się gospodarce światowej, autor wiele miejsca poświęcił teorii i praktyce...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy

Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Nowoczesny podręcznik, który w kompleksowy sposób ujmuje problematykę marketingu. Obecne wydanie zostało rozszerzone o kilka nowych tematów, takich jak marketing bezpośredni, opakowanie i marka produktu czy strategie marketingowe. Co więcej, w...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing. Podręcznik europejski

Marketing. Podręcznik europejski

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2002; Oprawa: twarda;
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne oddaje do rąk Czytelnika znakomity podręcznik europejski z dziedziny marketingu, napisany przez guru współczesnego marketingu Philipa Kotlera we współpracy z uznanymi pracownikami naukowymi Garym Ar ms trongiem,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing partnerski na rynku usług

Marketing partnerski na rynku usług

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
Autor, wyjaśniając koncepcję marketingu partnerskiego na rynku usług omówił niektóre aspekty marketingu usług, skoncentrował się na tworzeniu długookresowych więzi z klientami, opisał wybrane czynniki wpływające na pogłębianie więzi z...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing od A do Z

Marketing od A do Z

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
W książce Autor - guru marketingu - omówił osiemdziesiąt podstawowych koncepcji nowoczesnego marketingu, które mają dziś w tej dyscyplinie znaczenie kluczowe. Koncepcje te zostały przedstawione w porządku alfabetycznym, od aktywów i zasobów firmy...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing na rynku instytucjonalnym

Marketing na rynku instytucjonalnym

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2003; Oprawa: miękka;
W książce wyczerpująco zostały omówione decyzje strategiczne i operacyjne działania marketingowe na rynku instytucjonalnym, którego uczestnikami są odbiorcy przemysłowi, pośrednicy handlowi oraz inni nabywcy instytucjonalni nie...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing lateralny

Marketing lateralny

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
W książce Autorzy przeprowadzili krytyczną analizę tzw. klasycznych zasad prowadzenia działalności marketingowej, zwłaszcza kreowania i wdrażania innowacji produktowych (polegających na dokonywaniu modyfikacji produktów w ramach istniejącego rynku...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing globalny ery cyfrowej

Marketing globalny ery cyfrowej

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2001; Oprawa: miękka;
Autorzy opierają się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce - oddają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na...
pozycja niedostępna

okładka książki - Makroekonomia

Makroekonomia

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 1997; Oprawa: twarda;
Rozważania autora są oparte na wiedzy mikroekonomicznej o reakcjach ludzi na sygnały rynkowe, a podstawowy element konstrukcyjny stanowi model oczyszczającego się rynku. Z zastosowaniem tego modelu...
pozycja niedostępna

okładka książki - Lojalność klientów

Lojalność klientów

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
W obecnych warunkach rynkowych problematyka lojalności klientów wobec danej firmy, marki czy produktu jest bardzo ważna dla każdego przedsiębiorstwa, rośnie więc zainteresowanie tymi zagadnieniami. W książce Autorka omawia przyczyny utraty...
pozycja niedostępna

okładka książki - Logistyka w biznesie

Logistyka w biznesie

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Logistyka; Oprawa: miękka;
Autorzy podjęli próbę własnej oceny sposobów analizy i rozwiązywania problemów logistycznych w polskich przedsiębiorstwach...
pozycja niedostępna

okładka książki - Logistyka marketingowa

Logistyka marketingowa

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna

okładka książki - Leksykon marketingu

Leksykon marketingu

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Słowniki i encyklopedie / Leksykony; Oprawa: twarda;
...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kulturowa zmienność organizacji

Kulturowa zmienność organizacji

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2002; Oprawa: miękka;
Książka dotyczy wpływu kultury na funkcjonowanie organizacji. Autor pokazując organizację z perspektywy kulturowej, uwzględnił również perspektywę strukturalną i strategiczną. Takie podejście ułatwia zarówno zrozumienie procesów organizacyjnych,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kuchnia Polska PWE

Kuchnia Polska PWE

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Poradniki / Kuchnia; Rok wydania: 2005; Oprawa: twarda;
Nowe, zmienione wydanie Kuchni polskiej PWE nie jest zwykłą książką kucharską, ale praktycznym poradnikiem na temat podstaw gotowania, zasad racjonalnego żywienia, nakrywania do stołu, podawania potraw i zachowania się przy stole oraz...
66.77 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Kreatywność w public relations

Kreatywność w public relations

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Pedagogika / Pedagogika ogólna; Rok wydania: 2004; Oprawa: miękka;
W pierwszej na świecie książce na temat kreatywności w public relations Andy Green obalił kilka mitów dotyczących kreatywności. Książka została napisana, aby pomóc praktykom public relations zrozumieć proces kreatywności - zarówno jego...
pozycja niedostępna

okładka książki - Korporacje transnarodowe. Przemiany, oddziaływania, wyzwania

Korporacje transnarodowe. Przemiany, oddziaływania, wyzwania

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE; Kategoria: Książki / Polityka / Polityka gospodarcza; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
W przemianach zachodzących we współczesnej gospodarce światowej szczególnie ważną rolę odgrywają korporacje transnarodowe (KTN), będące grupą przedsiębiorstw największych i najbardziej ekspansywnych międzynarodowo. Jednocześnie, w celu dostosowania...
pozycja niedostępna

Strona 44 z 47 : «pierwsza...4243444546...ostatnia» (938 pozycji)