pokaz koszyk
rozwiń menu
Księgarnia »
Wydawnictwa »
one press

Wydawnictwo one press - strona 51


okładka książki - MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie

MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Informatyka / Internet; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Biznes na miarę XXI wieku Pracujesz na etacie, ale marzysz o tym, by wreszcie móc rzucić kierat i zająć się tym, co Cię naprawdę cieszy A może prowadzisz własną działalność i czujesz, że ukochana firma zaczyna bez reszty pochłaniać Twój czas i...
pozycja niedostępna

okładka książki - Grzeczne dziewczynki nie dostają tego, czego chcą. 99 sposobów na zasłużony szacunek, wypracowany sukces i wymarzone życie

Grzeczne dziewczynki nie dostają tego, czego chcą. 99 sposobów na zasłużony szacunek, wypracowany sukces i wymarzone życie

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Kobieta sukcesu czy grzeczna dziewczynka Czym różnią się grzeczni chłopcy od grzecznych dziewczynek Grzeczni chłopcy dobrze się uczą, uprawiają sporty i są dżentelmenami. Natomiast grzeczne dziewczynki siedzą cicho, zajmują się...
pozycja niedostępna

okładka książki - Moc coachingu. Poznaj narzędzia rozwijające umiejętności i kompetencje osobiste

Moc coachingu. Poznaj narzędzia rozwijające umiejętności i kompetencje osobiste

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Odkryj w sobie coacha Coaching jest uznawany za jedną z najbardziej efektywnych metod rozwoju - zarówno osób, jak i organizacji oraz przedsiębiorstw. Z powodzeniem stosuje się go wśród kadry zarządzającej oraz menedżerskiej....
pozycja niedostępna

okładka książki - Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku

Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Michael Hyatt pisarz z list bestsellerówNew York Timesa Michael Hyatt, jeden z pionierów sieci społecznościowych i blogowania, dzieli się swoimi pomysłami. To gwarancja udanej kampanii, mającej na celu...
pozycja niedostępna

okładka książki - Z korzyścią dla wszystkich. Historia firmy RE/MAX i płynąca z niej lekcja

Z korzyścią dla wszystkich. Historia firmy RE/MAX i płynąca z niej lekcja

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Realizacja marzeń - także tych biznesowych - to przede wszystkim ciężka praca. Większość osób nie wychodzi jednak nawet z bloków startowych. Dlaczego tak się dzieje Ponieważ ludzie często mylą marzenia z pomysłami. Pomysł jest tylko koncepcją. Aby...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarabiaj tyle, ile jesteś wart. Zmaksymalizuj swoje przychody już teraz

Zarabiaj tyle, ile jesteś wart. Zmaksymalizuj swoje przychody już teraz

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Psychologia i rodzina; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Brian Tracy napisał klasyk z dziedziny rozwijania osobistej wartości i zwiększania swoich zarobków w dowolnym zawodzie lub dowolnej firmie Tony Robbins, coach i autor bestsellerów z listyNew York Timesa ...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie kryzysem w social media

Zarządzanie kryzysem w social media

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Kryzys - brzmi strasznie, ale dobrze zarządzany, może przerodzić się w sukces! Jeśli wydaje Ci się, że czwarta władza to media, mylisz się. Teraz to social media są siłą sprawczą, która buduje i niszczy kariery, wynosi marki na...
pozycja niedostępna

okładka książki - Trzydzieści sześć strategii starożytnych Chin

Trzydzieści sześć strategii starożytnych Chin

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Historia / Konflikty Zbrojne / wojny; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Ukryte strategie przyczajonych wojowników Oddajemy do Twoich rąk niezwykłą, orientalną perełkę - zbiór starożytnych chińskich maksym opisujących najbardziej podstępne i misterne strategie wojenne, jakie kiedykolwiek wymyślono....
pozycja niedostępna

okładka książki - Zapomnij o pieniądzach i bogać się

Zapomnij o pieniądzach i bogać się

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Bob Proctor - autor międzynarodowego bestsellera Urodziłeś się bogaty (Onepress 2013) Bestseller Boba Proctora Urodziłeś się bogaty zainspirował ludzi na całym świecie, by zaczęli żyć pełnią życia. Nowa książka autora w...
pozycja niedostępna

okładka książki - Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa

Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: twarda;
Seth Godin jest już tam, gdzie inni będą za parę lat. Warto czytać go z wielką uwagą Eryk Mistewicz, kwartalnikNowe Media Ludzie wolą organizować się w plemiona - grupy, które...
pozycja niedostępna

okładka książki - Infografiki. Praktyczne zastosowanie w biznesie

Infografiki. Praktyczne zastosowanie w biznesie

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Nauki ścisłe i przyrodnicze / Informatyka / Grafika, Multimedia, DTP; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Przedmowa autorstwa Guya Kawasakiego! Infografika jest dziś najlepszym sposobem na... wszystko! Dlaczego Ponieważ infografiki: są wzrokowym środkiem przekazu, w mgnieniu oka ujawniają swoje...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów

Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Dzięki tej genialnej książce Seth Godin zyskał miano niekwestionowanego guru marketingu internetowego. Banałem jest powiedzieć, że tę książkę trzeba przeczytać. Tom Peters Prosimy nie przeszkadzać! Tradycyjny marketing jest...
pozycja niedostępna

okładka książki - Telewindykacja, czyli skuteczne odzyskiwanie należności przez telefon

Telewindykacja, czyli skuteczne odzyskiwanie należności przez telefon

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Halo! Tu wierzyciel Niemal każdy, kto prowadzi firmę, spotyka się od czasu do czasu z tym problemem - niezapłacona faktura straszy z kąta i nie daje spać. Czasem jest to drobna kwota, ale często bywają to też duże pieniądze,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Sześć poziomów wpływu społecznego. Nauka, praktyka i psychologia Roberta Cialdiniego

Sześć poziomów wpływu społecznego. Nauka, praktyka i psychologia Roberta Cialdiniego

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Psychologia; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Wywieranie wpływu na innych Możesz się tego nauczyć! Perswazja to wyjątkowo cenna umiejętność,, choć jeszcze kilkadziesiąt lat temu postrzegano ją w kategoriach sztuki. A skoro tak, uważano, że zwykłemu śmiertelnikowi trudno jest...
pozycja niedostępna

okładka książki - Sztuka rynkologii

Sztuka rynkologii

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Kim jest rynkolog Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować...
pozycja niedostępna

okładka książki - Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe

Go global! Wywiady z twórcami polskich firm, które zdobyły rynki międzynarodowe

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Gdy polski rynek okazuje się zbyt mały... Kiedy firma zaczyna spoglądać z ciekawością w stronę zagranicznego odbiorcy, zaczynają się koszty i kłopoty. To prawda, ale ekspansję na rynki zagraniczne rozpoczyna się nie po to, by...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zbuduj swój dream team. Relacje z pracownikami

Zbuduj swój dream team. Relacje z pracownikami

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Zachwyć swoich pracowników i wydobądź cały ich potencjał! Każdy jest inny, czyli jak docenić różnorodność i unikać konfliktów Przewodzenie, czyli jak zaangażować pracowników w działania firmy Inspiracja i...
pozycja niedostępna

okładka książki - Jak zarabiać na surowcach? Inwestycje na rynkach towarowych w czasach finansjalizacji

Jak zarabiać na surowcach? Inwestycje na rynkach towarowych w czasach finansjalizacji

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Inwestycja jak złoto Ostatnie lata cechuje ogromny wzrost ilości i wysokości inwestycji na rynkach surowcowych. Według danych Banku Rozrachunków Międzynarodowych (ang. Bank for International Settlements - BIS) liczba otwartych pozycji...
pozycja niedostępna

okładka książki - PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie

PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Wypromuj się albo zgiń! Na początku napiszmy to bardzo wyraźnie, dużymi literami: MAŁA FIRMA MUSI SIĘ PROMOWAĆ! - jeśli kiedyś chce być dużą firmą, jeśli ma pomnażać zyski, jeśli w ogóle zamierza przetrwać na rynku. Wyjątek jest...
pozycja niedostępna

okładka książki - Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe

Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe

Książka. Wydawnictwo: one press; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Dobra reklama jest jak zaraźliwy wirus… Czy zastanawialiście się kiedyś nad przyczynami sukcesu takich produktów czy marek jak iPhone, Crocs, kostka Rubika albo Volkswagen Beetle Były lepsze od innych Bardziej innowacyjne ...
pozycja niedostępna

Strona 51 z 57 : «pierwsza...4950515253...ostatnia» (1139 pozycji)