pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych

Autor książki:

Jiri Brabec

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 96 s.
Wymiar: 122x194 mm
EAN: 9788324607563
ISBN: 978-83-246-0756-3
Data: 2009-09-03
Cena wydawcy: 19.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Klient nasz pan" to powiedzenie, które spędza sen z powiek wielu handlowcom. Niestety, nie wszyscy stosują się do tej zasady. Zapominają, że to oni powinni zabiegać o klientów, a nie na odwrót. Licząc na szybki zysk, postępują wobec nich nieetycznie. Nie traktują ich jak partnerów i nie okazują im szacunku, więc szybko tracą ich zaufanie. Tacy handlowcy i przedsiębiorcy nie mają szans na odniesienie sukcesu.

Ta książka to poradnik dla wszystkich, którzy mają bezpośredni kontakt z klientami i chcieliby udoskonalić swoje umiejętności w tym zakresie. Wielu handlowców nie zdaje sobie sprawy z tego, jak dużą rolę odgrywają szczegóły, takie jak oświetlenie pokoju czy porządek na biurku. Nie wiedzą, że klient jest uważnym obserwatorem, który na podstawie drobnych i -- wydawałoby się -- mało znaczących informacji wyciąga ważne wnioski na temat firmy i jej działalności. Czasami wystarczy nieodpowiedni gest lub niewłaściwe słowo, żeby na zawsze stracić potencjalnego klienta. Z tej książki dowiesz się, jak uchronić się przed takimi sytuacjami. To bezcenna wiedza dla wszystkich, którym zależy na dobrych relacjach z odbiorcami i budowaniu trwałych kontaktów handlowych.

  • Zadbaj o odpowiednią atmosferę w trakcie rozmów z klientami.
  • Odkryj zachowania, które najbardziej ich drażnią.
  • Dowiedz się, jakie elementy składają się na pierwsze wrażenie.
  • Naucz się być mądrym, cierpliwym i wyrozumiałym -- bez względu na okoliczności.
Czy tego chcesz, czy nie -- klient ma zawsze rację!

Książka "33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych" - Jiri Brabec - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 96 stron i została wydana w 2007 r.