pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
Prowadzenie sprzedaży produktów i usług reklamowych. Kwal. A.26.2
podręcznik:

Prowadzenie sprzedaży produktów i usług reklamowych. Kwal. A.26.2

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 240 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788302157141
ISBN: 978-83-0215-714-1
Data: 2018-10-29
Cena: 39.43  Cena wydawcy: 43.00 zł Oszczędzasz: 3.57 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Prowadzenie sprzedaży produktów i usług reklamowych. Kwal. A.26.2 - Dorota Zadrożna, Alina Kargiel - opis podręcznika:

W podręczniku zaprezentowano wiedzę na temat tworzenia i aktualizacji bazy danych o klientach, identyfikacji typów klientów, prowadzenia rozmowy sprzedażowej, przedstawiania oferty sprzedaży produktów i usług reklamowych. Podkreślono znaczenie prowadzenia sprzedaży produktów i usług reklamowych zgodnie z przyjętą strategią marketingową, realizacji zlecenia i zamówienia na produkty i usługi reklamowe, negocjacji oraz przygotowywania umowy sprzedaży produktów i usług. Pokazano metody prowadzenia dokumentacji dotyczącej sprzedaży produktów i usług, a także sposoby korzystania z programów komputerowych stosowanych w procesie sprzedaży produktów i usług reklamowych.
Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o podręczniku "Prowadzenie sprzedaży produktów i usług reklamowych. Kwal. A.26.2"
Dorota Zadrożna, Alina Kargiel - autor m.in.:
Projektowanie środków reklamowych. - okładka podręcznika
Projektowanie środków reklamowych. Technikum.... Alina Kargiel, Robert Piłka, Dorota Zadrożna;
Produkty podobne:
Badanie skuteczności reklamy. Kwalifikacja - okładka podręcznika
Badanie skuteczności reklamy. Kwalifikacja A.27.5 Dorota Błaszczyk, Julita Machowska
Organizacja transportu oraz obsługa - okładka podręcznika
Organizacja transportu oraz obsługa klientów i... Anna Rożej, Justyna Stochaj, Joanna Śliżewska, Paweł Śliżewski