pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Marketing. Podręcznik. Ekonomika cz. 3

Dane szczegółowe:
Wydawca: eMPi2 Mariana Pietraszewskiego
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 224 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788362325399
ISBN: 978-83-6232-539-9
Data: 2015-05-12
Cena wydawcy: 26.00 złpozycja niedostępna

Opis podręcznika:

Podręcznik opracowano na podstawie programu nauczania przedmiotu ekonomika, zawartego w dokumentacji programowej dla zawodu technik ekonomista, nr 341[02]/ /MEN/2008.05.20, przedmiotu marketing dla zawodu technik handlowiec, nr 341 [03]/MEN/2009.02.03 i technik rachunkowości, nr 341[06]/SP/MEN 03.01.2000 Podręcznik zawiera treści dotyczące: badania rynku, organizacji marketingu, elementów marketingu-mix (kształtowanie i dystrybucję produktu, politykę cen, promocję) oraz przepisy prawne regulujące działania marketingowe, a także słowniczek pojęć.

Podręcznik „Marketing. Podręcznik. Ekonomika cz. 3” - oprawa miękka - Wydawca: eMPi2 Mariana Pietraszewskiego.