pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach

Autor książki:

William B. Martin

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Ekonomiczna
Rok wyd.: 2006
Oprawa: miękka
Ilość stron: 219 s.
Wymiar: 169x240 mm
EAN: 9788374840231
ISBN: 83-7484-023-4
Data: 2009-10-01
pozycja niedostępna

Opis książki:

W książce przedstawiono metody kształtowania i utrzymania wysokiego poziomu jakości obsługi klientów w przedsiębiorstwach hotelarskich i gastronomicznych. Autor omawia sposoby doskonalenia poszczególnych elementów jakości usług, tak aby odzwierciedlały oczekiwania usługobiorców, oraz prezentuje narzędzia umożliwiające ocenę poziomu obsługi gości.

Książka "Zarządzanie jakością obsługi w restauracjach i hotelach" - William B. Martin - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Ekonomiczna. Książka posiada 219 stron i została wydana w 2006 r.