pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Wspólnota ekspertów. Zarządzanie marką kraju. Seria: Nauki o komunikacji społecznej i mediach

Autor książki:

Waldemar Bojakowski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Rok wyd.: 2023
Oprawa: miękka
Ilość stron: 362 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788322938355
ISBN: 978-83-229-3835-5
Data: 2024-02-29
50.44 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Czy kraj powinien stać się obiektem działań marketingowych Ten problem wydaje się dawno rozstrzygnięty. Według wielu badaczy, polityków oraz przedstawicieli biznesu państwo musi efektywnie zarządzać własną marką w celu zwiększenia konkurencyjności i sprawczości. Sam branding narodowy zmienił swój status, z chwytliwej metafory stając się podstawą realnych decyzji politycznych, wpływających na losy obywateli tak różnych państw jak Wielka Brytania, Dania, Japonia, Polska czy Bułgaria.

Analizując najważniejsze publikacje poświęcone tematyce zarządzania marką kraju, autor Wspólnoty ekspertów pokazuje ewolucję tego fenomenu oraz wpływ, jaki idee oraz teorie wywierają na rzeczywistość społeczną. Rozważa relacje i wzajemne przenikanie między tytułową wspólnotą ekspertów i mediami współkształtującymi społeczne i polityczne realia. Wnioski płynące z lektury mogą być inspiracją do dyskusji na temat postrzegania oraz wykorzystywania wiedzy eksperckiej w czasach później nowoczesności.

 

Monografia Waldemara Bojakowskiego to pierwsza, nie tylko na gruncie polskim, tak wyczerpująca i udana operacjonalizacja teoretycznie zorientowanego ujęcia dyskursu jako metody naukowej i procedury badawczej. Autorska propozycja analizy dyskursu […] uznana być powinna za model do zastosowania w innych tego typu badaniach i analizach (włączając w to wzorcowy sposób prezentowania danych). W wyjątkowo udany sposób łączy bowiem głęboki szacunek do teorii oraz ostrożność w interpretowaniu jej założeń z analityczną skutecznością, która pozwala ujawnić i przeanalizować nieoczywiste mechanizmy dyskursywne, które konstruują rzeczywistość społeczną.

Z recenzji dr hab. Kariny Stasiuk-Krajewskiej

Książka "Wspólnota ekspertów. Zarządzanie marką kraju. Seria: Nauki o komunikacji społecznej i mediach" - Waldemar Bojakowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego. Książka posiada 362 stron i została wydana w 2023 r. Cena 50.44 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.