pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Książki »
»
Współczesna psychologia mediów. Nowe problemy i perspektywy badawcze
Tytuł książki:

Współczesna psychologia mediów. Nowe problemy i perspektywy badawcze

Autor książki:

Agnieszka Ogonowska, Grzegorz Ptaszek

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Impuls
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 252 s.
Wymiar: 160x235 mm
EAN: 9788378505006
ISBN: 978-83-7850-500-6
Data: 2013-10-28
44.22  48.10  3.88 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 3-5 dni

Współczesna psychologia mediów. Nowe problemy i perspektywy badawcze - Agnieszka Ogonowska, Grzegorz Ptaszek - opis książki:

Nie potrzebujemy już tylko dostępu do informacji i wiedzy, nowe media i technologie przestały nam służyć jedynie do komunikowania się z innymi, lecz stały się ważnym elementem naszego życiowego doświadczenia, którego istotą jest stworzenie silnej, emocjonalnej więzi człowieka z różnymi produktami kultury masowej, w tym przekazami medialnymi czy urządzeniami. [ ] Współczesna psychologia mediów. Nowe problemy i perspektywy badawcze, to publikacja w której zaprezentowano wyraźną cezurę pomiędzy okresem, kiedy psycholodzy zajmowali się wyłącznie efektem bądź wpływem mediów i prowadzili badania nad klasycznymi mediami, takimi jak film, radio i telewizja, a okresem, w którym niebagatelne znaczenie w naszym życiu coraz bardziej mają nowe media i technologie, wdzierające się ekspansywnie w przestrzeń prywatną, społeczną i publiczną. Zaproponowano Czytelnikom refleksję nad rolą psychologii w kontekście kontaktu człowieka z mediami (głównie telewizją i internetem) oraz nowymi technologiami. W tomie znajdują się zarówno artykuły teoretyczne, wprowadzające w problematykę, jak i odnoszące się do zagadnień szczegółowych, analizujące określone zjawiska i problemy. Autorami tekstów są głównie psycholodzy, reprezentujący różne ośrodki naukowe z całej Polski.

Agnieszka Ogonowska, Grzegorz Ptaszek fragment Wstępu

Książka „Współczesna psychologia mediów. Nowe problemy i perspektywy badawcze” - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Impuls. Książka posiada 252 stron i została wydana w 2013 r. Cena 44.22 zł. Zapraszamy na zakupy!

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Współczesna psychologia mediów. Nowe problemy i perspektywy badawcze"
Agnieszka Ogonowska, Grzegorz Ptaszek (red.) - autor m.in.:
Uzależnienia medialne - okładka książki
Uzależnienia medialne Agnieszka Ogonowska;
Edukacja medialna w dobie współczesnych - okładka książki
Edukacja medialna w dobie współczesnych zmian... Agnieszka Ogonowska, Grzegorz Ptaszek (red.);
Człowiek - technologia - media. - okładka książki
Człowiek - technologia - media. Konteksty kulturowe... Agnieszka Ogonowska, Grzegorz Ptaszek (red.);
Współczesna psychologia mediów. - okładka książki
Współczesna psychologia mediów. Nowe problemy... Agnieszka Ogonowska, Grzegorz Ptaszek (red.);
Studia de Cultura I - okładka książki
Studia de Cultura I Agnieszka Ogonowska, Zbigniew Bauer,Bogusław Skowronek (red.);
W czym mogę pomóc? - okładka książki
W czym mogę pomóc? Krzysztof Kaszewski, Grzegorz Ptaszek (red.);
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Zagrożenia cyberprzestrzeni i świata - okładka książki
Zagrożenia cyberprzestrzeni i świata wirtualnego Józef Bednarek, Anna Andrzejewska (red.)
Produkty podobne:
Współczesna psychologia mediów. - okładka książki
Współczesna psychologia mediów. Nowe problemy... Agnieszka Ogonowska, Grzegorz Ptaszek (red.)
Haker umysłów - okładka książki
Haker umysłów Andrzej Batko
Zrozumieć emocje. Perspektywy poznawcze - okładka książki
Zrozumieć emocje. Perspektywy poznawcze i psychospołeczne Paula M. Niedenthal, Silvia Krauth-Gruber, Francois Ric
Psychologia (nie)codzienna - okładka książki
Psychologia (nie)codzienna Marta Stasiła-Sieradzka, Aneta Sokół-Siedlińska
Psychologia dla liderów - okładka książki
Psychologia dla liderów Zenon W. Dudek