pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Upadek małych firm. Symptomy i strategie wczesnego ostrzegania

Autor książki:

Bogdan Piasecki

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 140 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788375257410
ISBN: 978-83-7525-741-0
Data: 2013-02-13
Cena wydawcy: 27.30 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka powstała jako wynik badań prowadzonych w ramach finansowanego przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego projektu Symptomy upadku małej firmy. Konsekwencje społeczno- -gospodarcze. Polityka przeciwdziałania (1 H02D 055 30, nr umowy 0926/H03/2006/30). Składa się z obszernej części teoretycznej odnoszącej się m.in. do doświadczeń krajów europejskich w zakresie zapobiegania niepowodzeniom gospodarczym, w tym istniejących modeli umożliwiających szacowanie prawdopodobieństwa niepowodzenia gospodarczego, studiów literaturowych opisujących: pojęcia i przyczyny niepowodzeń, zjawiska kryzysowe oraz symptomy im towarzyszące. Zawiera również analizę progów rozwojowych i barier funkcjonowania małych firm uwzględniającą warunki prowadzenia działalności w regionach zmarginalizowanych. Część empiryczna obejmuje wyniki badań odnoszących się do przyczyn, symptomów upadku małych przedsiębiorstw, konsekwencji społeczno-gospodarczych oraz wnioski z zaprezentowanych analiz, a także wnioski i rekomendacje dla tworzenia strategii ich wczesnego ostrzegania.

Książka "Upadek małych firm. Symptomy i strategie wczesnego ostrzegania" - Bogdan Piasecki (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 140 stron i została wydana w 2012 r.