pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Unia Europejska a media. Między kulturą a gospodarką

Autor książki:

Karol Jakubowicz

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 303 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788376440149
ISBN: 978-83-7644-014-9
Data: 2010-02-05
Cena wydawcy: 45.15 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Unia Europejska a media. Między kulturą a gospodarką jest pierwszą na polskim rynku książką przedstawiającą całościowy obraz polityki medialnej Unii Europejskiej i roli mediów w realizowaniu unijnych polityk. Omówiono okres od początku lat 80. XX wieku, gdy ówczesna EWG po raz pierwszy podjęła problematykę medialną, do 2009 roku. Unia widzi media także jako element gospodarki, wskutek czego wiele aspektów jej polityki medialnej służy także celom gospodarczym, które UE chce realizować. W książce podjęto próbę wskazania zakresów działania i podejście reprezentowane przez różne Dyrekcje Generalne Komisji Europejskiej oraz przez inne instytucje Unii Europejskiej, w tym Parlament Europejski oraz Rada Europejska. Wskazano także na główne orzeczenia Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości odnoszące się do tej problematyki.

Książka "Unia Europejska a media. Między kulturą a gospodarką" - Karol Jakubowicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne. Książka posiada 303 stron i została wydana w 2010 r.