pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

The Leading Edge: New Ideas, Problems and Challenges of the Economics, Management and Marketing

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Rok wyd.: 2012
Oprawa: twarda
Ilość stron: 152 s.
EAN: 9788322933046
ISBN: 978-83-2293-304-6
Data: 2012-10-15
Cena wydawcy: 35.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Opracowanie The Leading Edge jest zbiorem artykułów autorów pochodzących z Polski i z zagranicy. Tematyka poruszana w tej pracy zbiorowej dotyczy zagadnień, wyzwań i nowych idei współczesnej ekonomii, zarządzania oraz marketingu. Znajdziemy tu artykuły m.in. o rynku funduszy emerytalnych w Polsce (S. Jakubowski), dotyczące teorii ekonomicznej efektywności (P. Dobrzański), koncepcji ekonomicznych stref bezpieczeństwa (M. Vavrin, I. Mikhasuk) czy obecnych problemów związanych z kredytami dla przedsiębiorstw rolnych (N. Chopko). Ciekawym punktem pracy jest także artykuł przedstawiający zagadnienie polskiego rynku prasy codziennej w czasach nowych technologii (M. Burzyński). Na pewno dużą zaletą książki jest jej międzynarodowy charakter, który przynosi szersze spojrzenie na poruszane problemy.

Książka "The Leading Edge: New Ideas, Problems and Challenges of the Economics, Management and Marketing" - oprawa twarda - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego. Książka posiada 152 stron i została wydana w 2012 r.