pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

The art of woo. Inteligentna persfazja w biznesie

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 306 s.
Wymiar: 150x220 mm
EAN: 9788377463338
ISBN: 978-83-7746-333-8
Data: 2012-09-26
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Art. Of Woo to zdolność zyskiwania przychylności ludzi bez przymuszania, przy użyciu jedynie inteligentnej perswazji opartej na wzajemnej zależności. Jest to sekret sukcesu w relacjach ze współpracownikami i klientami.

G. Richard Shell i Mario Moussa wiedzą, na czym polega problem trudnego szefa i jakiego wysiłku wymaga przeforsowanie inicjatywy w hierarchicznej organizacji. Doradzali tysiącom menedżerów i przestudiowali dzieje najsłynniejszych osób obdarzonych wybitną umiejętnością perswazji - od Abrahama Lincolna, Johna D. Rockefellera Jr. i Andrew Carnegiego do Andyego Grovea, Sama Waltona i Bono. Ich czterostopniowy proces zwany WOO jest systematyczną, powtarzalną strategią sprzedawania pomysłów.

Shell i Moussa zaczynają podróż od dwóch technik samooceny, które pomogą ci odnaleźć w sobie talent do perswazji. Następnie pokażą, jak zastosować swoje wyjątkowe zdolności w interakcjach z innymi. Twoje ,,Woo IQ wynika ze znajomości swoich silnych stron i korzystania z nich we właściwym czasie z właściwymi ludźmi.

Nieważne, czy jesteś introwertykiem czy ekstrawertykiem, lubisz konkurować czy współpracować, jesteś bardziej intelektualistą czy praktykiem, odkryjesz, że WOO poprawi twoje umiejętności perswazji w każdym obszarze życia.

Zastanów się, jaką potężną mocą będziesz władać, jeżeli nauczysz się używać inteligentnej perswazji w biznesie. Tą mocą jest wiedza o tym, w jaki sposób, zachowując się etycznie, wpływać na ludzi, którzy nas otaczają. Właśnie w tej książce znalazłem praktyczne wskazówki, które zwiększyły moją efektywność menedżerską.

Daniel Jan Kubach, prezes zarządu 4Media Publisher, wydawca ,,Network Magazyn Dawno nie spotkałem się z książką, która w sposób tak przystępny i obfi ty w przykłady z życia wybitnych osobistości przedstawia odkrycia psychologów w zakresie perswazji i wywierania wpływu.

Richard Shell i Mario Moussa odsłaniają przed czytelnikami cały proces perswazji - od wyznaczenia celów poprzez analizę swoich silnych stron aż po zabezpieczenie podjętych zobowiązań. Autorzy przyrównują perswazję do procesu sprzedaży idei i osadzają ją w kontekście wielu przełomów w historii przedsiębiorczości i polityki. Dlatego też The ART of WOO powinna trafi ć do biblioteczki każdego menedżera i polityka, który chce efektywnie realizować swoje plany, ale także do każdego, kto na co dzień pragnie skutecznie przekonywać innych ludzi do swoich pomysłów.

Jarosław Świątek, Polski Portal Psychologii Społecznej

Książka "The art of woo. Inteligentna persfazja w biznesie" - G. Richard Shell, Mario Moussa - oprawa miękka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 306 stron i została wydana w 2012 r.