pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Tajniki marketingu. Przewodnik po marketingu dla studentów MBA

Dane szczegółowe:
Wydawca: K.E.Liber
Rok wyd.: 2001
Oprawa: miękka
Ilość stron: 462 s.
Wymiar: 160x240 mm
EAN: 9788388170331
ISBN: 83-88170-33-3
Data: 2009-01-26
Cena wydawcy: 98.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Tajniki marketingu prezentują ponad 50 artykułów napisanych przez członków kadry naukowej Kellogg Graduate School of Management, Northwestern University (Chicago), Wharton School of the University of Pennsylvania, INSEAD pod Paryżem i London Business School. Czytelnicy znajdą tu analizy i rozwiązania szerokiego spektrum problemów - od dobrze znanych, ale trudnych zagadnień związanych z reklamą i kształtowaniem cen, po powodujące często zamieszanie możliwości oferowane przez nowe, elektroniczne media.

Książka "Tajniki marketingu. Przewodnik po marketingu dla studentów MBA" - Michel Foucault - oprawa miękka - Wydawnictwo K.E.Liber. Książka posiada 462 stron i została wydana w 2001 r.