pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Superslogany

Autor książki:

Steve Cone

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 276 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788326402937
ISBN: 978-83-2640-293-7
Data: 2010-03-15
pozycja niedostępna

Opis książki:

Superslogany, czyli wyjątkowe hasła pamiętane jeszcze długo po zakończeniu kampanii, wyróżniają się spośród innych komunikatów reklamowych i sprawiają, że produkt, usługa, firma, kandydat czy organizacja zdobywają przewagę nad konkurencją.
Steve Cone, twórca wielu znanych kampanii reklamowych, analizując doskonale oraz chybione hasła z dziedziny marketingu, polityki i popkultury, w inteligentny i dowcipny sposób zdradza wszystkie tajniki sztuki tworzenia supersloganów.
Odpowiada m.in. na następujące pytania: * Czym supersiogany różnią się od pozostałych 99% wypowiedzi języka mówionego i pisanego? * Dlaczego pewne hasta są wieczne, a inne umierają młodo? * Dlaczego prezydentem zostaje kandydat z najlepszym sloganem wyborczym? * Jak przyciągnąć uwagę za pomocą muzyki i dżingli? * Jak skłonić konsumentów, aby uwierzyli w obietnicę marki, czy tego chcą, czy nie? Książka Superslogany wnikliwie omawia jeden z najważniejszych aspektów budowania wizerunku marki - uczy, jak stworzyć hasło, któremu odbiorcy nie będą w stanie się oprzeć. Jest zatem obowiązkową lekturą dla osób związanych z reklamą, marketingiem i PR.

Książka "Superslogany" - Steve Cone - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 276 stron i została wydana w 2010 r.