pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Supermarket kultury

Autor książki:

Gordon Mathews

Dane szczegółowe:
Wydawca: PIW
Rok wyd.: 2005
Oprawa: miękka
Ilość stron: 307 s.
Wymiar: 123x195 mm
EAN: 9788306029529
ISBN: 83-06-02952-6
Data: 2006-01-02
Cena wydawcy: 37.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Praca poświęcona jest zagadnieniu "globalnej" kultury w zetknięciu z silnymi tradycjami lokalnymi, reprezentowanymi przez szeroko rozumianą kulturę Dalekiego Wschodu. Z jednej strony ukazuje, jak w warunkach rozwiniętej gospodarki rynkowej, która doprowadziła do powstania "globalnego supermarketu kultury", nowe - niegdyś obce - elementy pojawiają się na półkach tego supermarketu, z drugiej zaś poświęca wiele miejsca wyborom jednostki w warunkach, które przez konsumpcyjne nastawienie do kultury dają możliwość teoretycznie dowolnego korzystania z oferty owego supermarketu przy tworzeniu indywidualnej tożsamości. Tożsamość współczesnego mieszkańca "globalnej wioski" jest głównie tożsamością konsumenta w supermarkecie kultury, którego zachowania konsumpcyjne zdeterminowane są w takim samym stopniu przez wewnętrzne "warunki supermarketu", jak i przez to, w której części globu się on znajduje.

Książka "Supermarket kultury" - Gordon Mathews - oprawa miękka - Wydawnictwo PIW. Książka posiada 307 stron i została wydana w 2005 r.