pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
książka:

Studia Linguistica XXII

Dane szczegółowe:
Producent: Uniwersytetu Wrocławskiego
Oprawa: miękka
Ilość stron: 132 s.
ISSN: 0137-1169
Data:2001-01-12
Cena wydawcy: 13.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Iwona Bartoszewicz, Argumenty - próba klasyfikacji; Edyta Błachut, Triade: tradierte Formulierungstechnik. Zur Struktur und Funktion von Triaden; Maja Lubańska, Superiority, Focus and Optimality: A New Approach to Multipke Wh-fronting in Polish; Anna Małgorzewicz, Sprachverarbeitung im Dolmetschprozess; Anna Majewska-Tworek, Specyficzne problemy artykulacyjne w procesie przyswajania języka polskiego jako obcego; Artur Tworek, Zur Klassifiuzierung des [j]-Lautes in Konfrontativer Hinsicht; Heinz Vater, Raum- und Zeitreferenz in der Sprache; Włodzimierz Wysoczański, Porównania niegradacyjne. Klasyfikacja wykładników. Rezensionen - Andrzej Kątny (Red.) (2001): Języki fachowe, problemy dydaktyki i tranlacji. Olecko: Wszechnica Mazurka, 210 S. (Ilona Kromp); Ulrich Engel (Hrsg.) (2001): Grammatik im Fremdsprachenunterricht - aus polnischer Sichr. Beiträge zu den Karpacz-Konferenzen, DAAD, 207 S. (Piotr Żyromski)

Książka "Studia Linguistica XXII" - Lesław Cirko - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego.

Spis treści:

Iwona Bartoszewicz, Argumenty – próba klasyfikacji; Edyta Błachut, Triade: tradierte Formulierungstechnik. Zur Struktur und Funktion von Triaden; Maja Lubańska, Superiority, Focus and Optimality: A New Approach to Multipke Wh-fronting in Polish; Anna Małgorzewicz, Sprachverarbeitung im Dolmetschprozess; Anna Majewska-Tworek, Specyficzne problemy artykulacyjne w procesie przyswajania języka polskiego jako obcego; Artur Tworek, Zur Klassifiuzierung des [j]-Lautes in Konfrontativer Hinsicht; Heinz Vater, Raum- und Zeitreferenz in der Sprache; Włodzimierz Wysoczański, Porównania niegradacyjne. Klasyfikacja wykładników. Rezensionen – Andrzej Kątny (Red.) (2001): Języki fachowe, problemy dydaktyki i tranlacji. Olecko: Wszechnica Mazurka, 210 S. (Ilona Kromp); Ulrich Engel (Hrsg.) (2001): Grammatik im Fremdsprachenunterricht – aus polnischer Sichr. Beiträge zu den Karpacz-Konferenzen, DAAD, 207 S. (Piotr Żyromski)