pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Studenckie koncepcje potoczne o edukacji matematycznej w klasach początkowych
książka:

Studenckie koncepcje potoczne o edukacji matematycznej w klasach początkowych

Dane szczegółowe:
Wydawca: Adam Marszałek
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 203 s.
EAN: 9788366220553
ISBN: 9788366220553
Data: 2019-03-15
Cena: 30.50  Cena wydawcy: 39.20 zł Oszczędzasz: 8.7 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Studenckie koncepcje potoczne o edukacji matematycznej w klasach początkowych - Alina Kalinowska - opis książki:

Książka jest próbą przedstawienia pogłębionej analizy potocznych koncepcji studentów wczesnej edukacji o uczeniu się matematyki przez najmłodszych uczniów. To właśnie one wyznaczać będą działania podejmowane w roli nauczyciela, oczekiwania wobec ucznia oraz wszystkie konteksty praktyk edukacyjnych. Rozpoznanie tych koncepcji może przyczynić się do określania pewnych potencjalnych zachowań edukacyjnych w przyszłym życiu zawodowym, co pozwala oszacować jakość edukacji przyszłych uczniów. Nauczanie początkowe matematyki będzie miało w przybliżeniu taki charakter, jakie są przekonania obecnych studentów. Ich rozumienie, czym jest wiedza matematyczna, jak się ją konstruuje, jak można jej używać, w pewnym sensie będzie stanowić wskazówkę dla sposobu postrzegania matematyki przez uczniów zarówno w początkowym okresie nauczania, jak i w dorosłym, pozaszkolnym życiu.

Książka Studenckie koncepcje potoczne o edukacji matematycznej w klasach początkowych - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek.

Książka posiada 203 stron i została wydana w 2019 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Studenckie koncepcje potoczne o edukacji matematycznej w klasach początkowych"
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Animacja synergiczności działań - okładka książki
Animacja synergiczności działań edukacyjno-prospołecznych... Krystyna Duraj-Nowakowa, Jarosław Charchuła, Ewa Sowa-Behtane
Produkty podobne:
Być nauczycielem. Formacja intelektualna - okładka książki
Być nauczycielem. Formacja intelektualna czy rzemiosło?... Jolanta Maciąg, Izabela Stelmasiak (red.)