pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
 
Księgarnia »
Książki »
»
Strategie i innowacje organizacyjne w polskich uczelniach
książka:

Strategie i innowacje organizacyjne w polskich uczelniach

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 314 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788323347279
ISBN: 978-83-2334-727-9
Data: 2019-11-26
33.52  39.90  6.38 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Strategie i innowacje organizacyjne w polskich uczelniach - opis książki:

Książka Strategie i innowacje organizacyjne w polskich uczelniach analizuje problem współczesnego zarządzania w obszarze strategii i innowacji na uczelniach i podejmuje kwestie obecnych zmian w systemie szkolnictwa wyższego w Polsce. Walor publikacji stanowi różnorodność tematyki poszczególnych rozdziałów. Ich autorami są osoby o znaczącym dorobku naukowym i doświadczeniu praktycznym w zakresie ładu akademickiego i zarządzania instytucjami szkolnictwa wyższego. Monografia stanowić będzie ważną pozycję dla czytelników, których zainteresowania naukowe obejmują zarządzanie w sektorze szkolnictwa wyższego. Polecam ją zarówno osobom zarządzającym uczelniami wyższymi, jak i całemu środowisku naukowemu.

Z recenzji prof. dr. hab. Bogdana Piaseckiego

Książka „Strategie i innowacje organizacyjne w polskich uczelniach” - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Książka posiada 314 stron i została wydana w 2019 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Strategie i innowacje organizacyjne w polskich uczelniach"
Produkty podobne:
Internacjonalizacja i marketing - okładka książki
Internacjonalizacja i marketing Uniwersytetów Łukasz Sułkowski, Robert Seliga (red.)
Zarządzanie firmą rodzinną. Kluczowe - okładka książki
Zarządzanie firmą rodzinną. Kluczowe wyzwania Krzysztof Safin, Izabela Koładkiewicz (red.)