pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych

Autor książki:

Krzysztof Świeszczak

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 218 s.
EAN: 9788381428873
ISBN: 978-83-8142-887-3
Data: 2020-07-09
Cena wydawcy: 42.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W książce zidentyfikowano czynniki determinujące poszanowanie standardów etycznych, a następnie przeanalizowano różnice w sposobie postrzegania tych uwarunkowań przez obecnych i przyszłych doradców bankowych. Przeprowadzone badania pozwoliły wyodrębnić następujące zmienne: obawę przed pogorszeniem sytuacji zawodowej na rynku pracy, obawę przed marginalizacją pozycji w zespole, przekonanie o nieprzestrzeganiu standardów etycznych przez doradców bankowych, skłonność do bezwarunkowego przestrzegania standardów etycznych w relacjach z klientem, a także skłonność do przerzucania na klienta odpowiedzialności za podejmowane decyzje finansowe. Wnioski płynące z analiz mogą stać się podstawą do refleksji nad programami studiów uczelni wyższych oraz szkoleń dla pracowników instytucji bankowych, co powinno przyczynić się do wzmacniania poszanowania postaw etycznych w sektorze bankowym.

Książka "Standardy etyczne obsługi klientów w ocenie obecnych i przyszłych doradców bankowych" - Krzysztof Świeszczak - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. Książka posiada 218 stron i została wydana w 2020 r.