pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem

Autor książki:

Matthew Dixon, Brent Adamson

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 272 s.
Wymiar: 160x235 mm
EAN: 9788328317901
ISBN: 978-83-2831-790-1
Data: 2016-03-14
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Sekret sukcesu sprzedaży w dużej mierze zależy od sprzedawcy. Istnieją niezwykle utalentowani ludzie, którzy niezależnie od okoliczności osiągają wyniki znacznie wyższe od przeciętnej. Nawet jeśli warunki zewnętrzne są wyjątkowo niesprzyjające, ci znakomici sprzedawcy są w stanie realizować transakcje z ogromną skutecznością. Co ciekawe, ich sukcesy nie zależą od budowania relacji z klientem, ale od umiejętnego przejmowania kontroli nad rozmową oraz dostosowywania komunikatu sprzedażowego do konkretnych potrzeb i celów klienta.

Autorzy książki przeprowadzili szerokie, wyczerpujące badania na grupie tysięcy sprzedawców pracujących w różnych branżach i lokalizacjach. Okazuje się, że każdego sprzedawcę da się ująć jako reprezentanta jednego z pięciu profili, ale tylko jeden profil - Challenger - zawsze osiąga rezultaty znacząco wykraczające ponad przeciętną. Co więcej, umiejętności i postawy Challengera można wskazać i opisać, a następnie nauczyć innych takiego działania. Oznacza to, że prawie każdy uzbrojony w tę wiedzę i umiejętności może znacząco poprawić swoje wyniki.

Dzięki tej książce:
- nauczysz się rozpoznawać poszczególne profile sprzedawców - w tym Challengera,
- dowiesz się, jak nauczyć swoich pracowników modelu sprzedaży Challenger, zbudować zespół Challengerów i nim pokierować,
- odkryjesz, jak sprytnie przedstawić klientowi swój punkt widzenia, dostosowywać komunikat do rozmówcy i kontrolować proces negocjacji,
- nauczysz się skutecznego przejmowania kontroli nad procesem sprzedaży,
- zapoznasz się z najważniejszymi zasadami coachingu sprzedawców.

Model Challenger - Twój sukces w sprzedaży!

Książka "Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem" - Matthew Dixon, Brent Adamson - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 272 stron i została wydana w 2016 r.