pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Sponsoring seksualny od transakcji do intymności

Autor książki:

Małgorzata Kozioł

Dane szczegółowe:
Wydawca: Oficyna Wydawnicza Impuls
Rok wyd.: 2021
Oprawa: miękka
Ilość stron: 266 s.
Wymiar: 265x160 mm
EAN: 9788380959781
ISBN: 978-83-8095-978-1
Data: 2021-07-12
Cena wydawcy: 58.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Sponsoring seksualny nie stanowi marginalnej części relacji międzyludzkich wbrew temu, co mogłoby się wydawać. Niemniej jego dotychczasowe niedostateczne zdiagnozowanie i opisanie przez badaczy nauk społecznych i humanistycznych powodują, że wiedza go dotycząca pochodzi przede wszystkim z przekazów popularnonaukowych oraz publicystycznych. Te z kolei, niejednokrotnie opierając się na niesprawdzonych i nierzetelnych źródłach, a tym samym powielając stare i tworząc nowe stereotypy, ostatecznie kreują niepełny, a zarazem uproszczony obraz zjawiska. Dlatego niniejsza książka stanowi propozycję wypełnienia luki tematycznej związanej ze sponsoringiem. Ponadto podjęcie jego pogłębionej analizy stanowi próbę wydobycia go z marginesu problemów badawczych, jak również zainspirowania innych przedstawicieli różnych obszarów naukowych do jego dalszej eksploatacji teoretycznej i empirycznej.

Książka "Sponsoring seksualny od transakcji do intymności" - Małgorzata Kozioł - oprawa miękka - Wydawnictwo Oficyna Wydawnicza Impuls. Książka posiada 266 stron i została wydana w 2021 r.