pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Sponsoring kultury i sztuki w praktyce

Dane szczegółowe:
Wydawca: Fundacja Commitment to Europe
Rok wyd.: 2007
Oprawa: miękka
Ilość stron: 182 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788392595601
ISBN: 978-83-9259-560-1
Data: 2006-01-28
Cena wydawcy: 34.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka ta powinna stać się lekturą obowiązkową dla wszystkich ludzi biznesu. Autorki książki - po raz pierwszy w Polsce - w tak systematyczny, logiczny i mądry sposób przedstawiają korzyści płynące ze sponsoringu aż z trzech stron: sponsorowanego, sponsora oraz odbiorców kultury i sztuki, czyli nas wszystkich!

Książka "Sponsoring kultury i sztuki w praktyce" - oprawa miękka - Wydawnictwo Fundacja Commitment to Europe. Książka posiada 182 stron i została wydana w 2007 r.