pokaz koszyk
Szukaj:
autor tytuł  24h
Słownik sloganów reklamujących - okładka książki
książka:

Słownik sloganów reklamujących polskie marki terytorialne. Tom 1. Polska i województwa

autor: Beata Jędrzejczak

Dane szczegółowe:

Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 174 s.
EAN: 9788378656654
ISBN: 9788378656654
Data: 2018-10-09
Cena: 19.82  Cena wydawcy: 21.00 zł Oszczędzasz: 1.18 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Słownik sloganów reklamujących polskie... - opis wydawcy:

Slogany reklamowe bywają opisywane jako najprostsze i najbardziej skuteczne komunikaty, za pomocą których nakłania się do kupna czegoś, co ani nie jest dobre, ani potrzebne, ani w ogóle takie, jakie według sloganu miałoby być Mimo to o sloganach mówi się dużo, zarówno o tych nijakich, szablonowych lub zaskakujących absurdem, nietrafionych albo irytujących, jak i o tych wywołujących najgłębsze emocje, wzruszających i dziwnym sposobem angażujących odbiorcę, a także o tych dobrych nieoczekiwanie - śmiesznie niemądrych albo intrygująco banalnych. Wokół haseł reklamowych krążą pewne legendy: o tajemniczych przyczynach zawrotnej kariery jednych i o bezwzględnym fiasku innych, o rywalizacji w sposobach dotarcia do adresatów czy o rekordowych honorariach dla ich autorów.

Pierwszy tom "Słownika sloganów reklamujących polskie marki terytorialne" to próba inwentaryzacji i opisu haseł, które reklamowały Polskę i leżące w jej obrębie województwa od 1991 do końca 2016 roku. Ich zbiór stanowi ciekawy dokument epoki, w jakiej powstały. Ich opis jest dowodem na nieograniczone możliwości perswazyjnego wykorzystania języka i - niekiedy - na ograniczoną świadomość środków językowych u ich nadawcy.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję!

Produkty podobne:

Czułe słówka - okładka książki
Czułe słówka Mirosław Bańko, Agnieszka Zygmunt
Niedziela, 21 Października 2018 roku.