pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?

Autor książki:

Verne Harnish

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 280 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788301201371
ISBN: 978-83-0120-137-1
Data: 2018-11-20
Cena wydawcy: 89.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Bestsellerowy podręcznik do rozwoju biznesu po raz pierwszy w Polsce!
Rockefeller 2.0 to zaktualizowane i uzupełnione wydanie klasycznego już Mastering the Rockefeller Habits. Verne Harnish i ekipa Gazelles wykorzystują strategiczne, ponad trzydziestoletnie doświadczenie, by pokazać, jak w odpowiedni sposób rozwinąć swój biznes. Książka podzielona została na cztery główne części, w których omawiane są najważniejsze elementy skalowania każdej firmy:
- ludzie,
- strategia,
- realizacja,
- pieniądze.

Harnish wychodzi od relacji między pracownikami a zarządem. Pokazuje, w jaki sposób przygotować strategię i jak zabrać się do jej realizacji, by na koniec opowiedzieć o wyzwaniach finansowych związanych ze skalowaniem biznesu. Wszystko to w oparciu o praktyczne narzędzia (wśród nich Jednostronicowy Plan Strategiczny, z którego skorzystało już 40 tysięcy firm na całym świecie), które ułatwią wprowadzenie kolejnych zmian w firmie.

Autor przechodzi od razu do sedna, już od pierwszych stron ucząc czytelnika nawyków Rockefellera. Obowiązkowa pozycja dla wszystkich, którzy chcą przeskalować swój biznes lub dowiedzieć się, jak urosnąć i nie stracić.

Książka "Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?" - Verne Harnish - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 280 stron i została wydana w 2018 r.