pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Rzecznictwo prasowe w instytucjach kościelnych w Polsce w kontekście mediów społecznościowych. Seria naukowa: Nowe media i Kościół

Autor książki:

Monika M. Przybysz

Dane szczegółowe:
Wydawca: Jedność
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 416 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788376609102
ISBN: 978-83-7660-910-2
Data: 2014-05-08
Cena wydawcy: 26.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Serwisy społecznościowe, blogi, platformy multimedialne, mechanizmy Wiki, monitoring mediów w Web 2.0, pozycjonowanie i optymalizacja w internecie, a także nowoczesna strona www to podstawowe narzędzia pracy profesjonalnego rzecznika prasowego instytucji kościelnej. W epoce social media trudno prowadzić skuteczne działania media relations bez aktywnej obecności w Sieci. Aby w pełni wykorzystać szanse i możliwości, które są dostępne w internecie, w instytucjach kościelnych ważną rolę odgrywa praca zespołowa w biurze prasowym, na wzór Chrystusowego posłania apostołów do głoszenia Ewangelii po dwóch.

Prezentowane w monografii unikalne badania rzeczników instytucji kościelnych w Polsce oraz rzeczników europejskich konferencji episkopatów wskazują, jak ważną rolę w realizacji nakazu "Idźcie i nauczajcie wszystkie narody" odgrywają funkcje komunikacyjne rzecznika w instytucjach eklezjalnych. Dzięki jego współpracy z mediami można bowiem dotrzeć z Ewangelią do milionów internautów w Polsce i choć części z niemal 2,5 miliardów internautów na świecie, wiele godzin dziennie aktywnie spędzających czas w mediach społecznościowych.

Książka ukazała się w nowej serii naukowej "Nowe media i Kościół".  

Monika Marta Przybysz - adiunkt w Katedrze Public Relations i Komunikacji Marketingowej Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, specjalista public relations. Od 2002 r. prowadzi zajęcia m.in. z public relations, crisis management, rzecznictwa prasowego i marketingu medialnego. Doktoryzowała się w 2007 r. na podstawie rozprawy o zarządzaniu kryzysowym w Kościele w Polsce. Dysertacja ta rok później została nagrodzona przez Prezesa Rady Ministrów RP jako najlepsza praca doktorska. Opublikowała kilkadziesiąt artykułów i kilka książek naukowych z dziedziny komunikacji społecznej.

 

Książka "Rzecznictwo prasowe w instytucjach kościelnych w Polsce w kontekście mediów społecznościowych. Seria naukowa: Nowe media i Kościół" - Monika M. Przybysz - oprawa miękka - Wydawnictwo Jedność. Książka posiada 416 stron i została wydana w 2013 r.