pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
 
książka:

Rynek radiowy na Górnym Śląsku

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe ŚLĄSK
Rok wyd.: 2011
Ilość stron: 96 s.
Wymiar: 150x230 mm
EAN: 9788371646164
ISBN: 978-83-7164-616-4
Data: 2011-12-21
23.00 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 7 dni

Rynek radiowy na Górnym Śląsku - Mirosław Lakomy - opis książki:


Opracowanie dotyczy radia na Górnym Śląsku, opisuje jego historię, specyfikę oraz skomplikowany proces transformacji. Istotą publikacji jest obraz rozgłośni radiowych z ostatnich 20 lat, nadających w tym regionie i podlegających dynamicznemu procesowi koncentracji. W książce zawarto obraz radia na Śląsku z lat 1992–2009, dzięki czemu może ona stanowić podstawę do porównań i badań nad dynamiką zmian zachodzących na rynku tego regionu. Część opracowania oparto na niepublikowanych jeszcze, kompleksowych badaniach przeprowadzonych przez PBS i SR "Silesian Media” pod kierownictwem naukowym profesora Mariana Gieruli.

Książka adresowana jest w szczególności do studentów dziennikarstwa, ale publikacją mogą się zainteresować także medioznawcy, pracownicy agencji reklamowych i domów mediowych. Radiofonia funkcjonująca na Śląsku jest istotna dla wszystkich mieszkańców tego regionu, stąd wydaje się, że opracowanie może wywołać zainteresowanie także zwykłych słuchaczy.

Ze Wstępu

Książka „Rynek radiowy na Górnym Śląsku” - Wydawnictwo Naukowe ŚLĄSK.

Książka posiada 96 stron i została wydana w 2011 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Rynek radiowy na Górnym Śląsku"
Mirosław Lakomy - autor m.in.:
Doktryna Bernaysa - okładka książki
Doktryna Bernaysa Mirosław Lakomy;
Technopolityka w świecie nowych - okładka książki
Technopolityka w świecie nowych mediów Marcin K. Zwierżdżyński, Mirosław Lakomy, Konrad Oświecimski (red.);
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Produkty podobne:
Formatowanie radia lokalnego - okładka książki
Formatowanie radia lokalnego Maria Gmerek-Rajchel