pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Rynek radiowy na Górnym Śląsku

Autor książki:

Mirosław Lakomy

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe ŚLĄSK
Rok wyd.: 2011
Ilość stron: 96 s.
Wymiar: 150x230 mm
EAN: 9788371646164
ISBN: 978-83-7164-616-4
Data: 2011-12-21
Cena wydawcy: 23.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:


Opracowanie dotyczy radia na Górnym Śląsku, opisuje jego historię, specyfikę oraz skomplikowany proces transformacji. Istotą publikacji jest obraz rozgłośni radiowych z ostatnich 20 lat, nadających w tym regionie i podlegających dynamicznemu procesowi koncentracji. W książce zawarto obraz radia na Śląsku z lat 1992–2009, dzięki czemu może ona stanowić podstawę do porównań i badań nad dynamiką zmian zachodzących na rynku tego regionu. Część opracowania oparto na niepublikowanych jeszcze, kompleksowych badaniach przeprowadzonych przez PBS i SR "Silesian Media” pod kierownictwem naukowym profesora Mariana Gieruli.

Książka adresowana jest w szczególności do studentów dziennikarstwa, ale publikacją mogą się zainteresować także medioznawcy, pracownicy agencji reklamowych i domów mediowych. Radiofonia funkcjonująca na Śląsku jest istotna dla wszystkich mieszkańców tego regionu, stąd wydaje się, że opracowanie może wywołać zainteresowanie także zwykłych słuchaczy.

Ze Wstępu

Książka "Rynek radiowy na Górnym Śląsku" - Mirosław Lakomy - Wydawnictwo Naukowe ŚLĄSK. Książka posiada 96 stron i została wydana w 2011 r.