pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Rachunek kosztów działań i zrównoważona karta wyników w podnoszeniu wartości klienta

Autor książki:

Magdalena Bochenek

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2023
Oprawa: miękka
Ilość stron: 202 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788381026543
ISBN: 978-83-8102-654-3
Data: 2023-03-20
57.40 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Drogi Czytelniku, zapewne zastanawiałeś się, co decyduje o powodzeniu w prowadzeniu firmy. Może myślałeś o sprawnym zarządzie (menedżerach), o skutecznym marketingu, o zaangażowanych pracownikach W każdym z tych przypadków miałeś rację, ale... pod warunkiem, że firma ta osiąga przychody, które przewyższają jej koszty.

Z tego powodu z całą pewnością można określić, że najważniejszy dla każdej firmy jest klient, ponieważ to on generuje przychody, a w konsekwencji zyski dla przedsiębiorstwa. Oznacza to, że kierujący przedsiębiorstwami powinni dbać o relacje z klientami oraz dokonywać pomiaru ich wartości. Jednocześnie warto zdawać sobie sprawę, że klient generuje dla przedsiębiorstwa nie tylko przychody, ale również koszty. Czy może więc zdarzyć się sytuacja, w której relacja z konkretnym klientem nie jest opłacalna dla przedsiębiorstwa Jak zmierzyć wartość klienta Czy poprzez zastosowanie odpowiednich metod można wspomóc kreowanie i maksymalizację wartości klienta
Książka Rachunek kosztów działań i zrównoważona karta wyników w podnoszeniu wartości klienta  dostarcza Czytelnikowi wiedzy na temat klienta, jego wartości i kosztów oraz metod rachunkowości zorientowanych na klienta. Przede wszystkim jednak stanowi pierwszą w Polsce propozycję wykorzystania metody rachunkowości - zrównoważonego rachunku kosztów działań klienta - do pomiaru wartości klienta. Zrównoważony rachunek kosztów działań klienta stanowi integrację rachunku kosztów działań i zrównoważonej karty wyników w kontekście orientacji przedsiębiorstwa na klienta oraz skutecznego pomiaru wartości klienta. Rachunek kosztów działań pozwala na prawidłowe wyodrębnienie kosztów klienta, a metoda nabiera strategicznego charakteru dzięki zastosowaniu zrównoważonej karty wyników.

Niewątpliwą zaletą książki jest jej interdyscyplinarność - łączy ze sobą elementy rachunkowości i marketingu. Adresowana jest przede wszystkim do zarządzających przedsiębiorstwami, do kadry kierowniczej, menedżerów i specjalistów ds. controllingu, doradców biznesowych, analityków finansowych oraz studentów kierunków ekonomicznych.

Książka "Rachunek kosztów działań i zrównoważona karta wyników w podnoszeniu wartości klienta" - Magdalena Bochenek - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 202 stron i została wydana w 2023 r. Cena 57.40 zł. Zapraszamy na zakupy!