pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
Księgarnia »
Książki »
»
Public Relations. Sztuka skutecznej komunikacji w teorii i praktyce
książka:

Public Relations. Sztuka skutecznej komunikacji w teorii i praktyce

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe ŚLĄSK
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 228 s.
Wymiar: 160x235 mm
EAN: 9788371648090
ISBN: 978-83-7164-809-0
Data: 2014-04-16
Cena: 28.01 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Public Relations. Sztuka skutecznej komunikacji w teorii i praktyce - Anna Adamus-Matuszyńska, Renata Maćkowska - opis książki:

Oddajemy do rąk Czytelników kolejną monografię poświęconą badaniom i praktyce public relations. Artykuły zawarte w książce podejmują dalsze zagadnienia związane z tą praktyczną działalnością ujawniając fakt, że PR rozszerza zakres swojego oddziaływania, dotyczy nowych organizacji, obszarów aktywności, a także wykorzystuje środki i techniki do niedawna zarezerwowane dla innych sfer praktycznej działalności w zarządzaniu organizacjami. Kluczową cechą prezentowanej monografii jest poszukiwanie nowych rozwiązań dla praktyki PR oraz innych niż dotąd obszarów badawczych. Celem monografii jest ujawnienie różnych sposobów myślenia o public relations, a także postawienie przed badaczami i praktykami inspirujących pytań o techniki PR, zakres oddziaływania PR na różne obszary życia społeczno-gospodarczego oraz czynniki, które wpływają tak na praktykę PR, jak i wizerunek organizacji.

Redaktorzy monografii mają świadomość kontrowersyjności niektórych hipotez, a także wniosków zawartych w treści poszczególnych artykułów. Różnorodność podejmowanych tematów pozwala jednak na analizowanie PR z różnych perspektyw. Zarówno z punktu widzenia praktyka tej działalności, badacza, jak i badaczy innych obszarów zarządzania organizacjami, którzy mają coraz większą świadomość istnienia relacji pomiędzy public relations a praktyką zarządzania. Stąd w książce znajdują się teksty, które z pozoru wymykają się badaniom i praktyce PR, jednak po głębszej analizie dostrzec można wielość czynników, które determinują tę działalność, a także wpływ innych dziedzin na proces budowania wizerunku organizacji i działalność PR.

(Ze wstępu)

Książka „Public Relations. Sztuka skutecznej komunikacji w teorii i praktyce” - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe ŚLĄSK.

Książka posiada 228 stron i została wydana w 2014 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Public Relations. Sztuka skutecznej komunikacji w teorii i praktyce"
Anna Adamus-Matuszyńska, Renata Maćkowska (red.) - autor m.in.:
Tożsamość wizualna polskich województw, - okładka książki
Tożsamość wizualna polskich województw, miast... Anna Adamus-Matuszyńska, Piotr Dzik;
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Fenomen turystyki industrialnej - okładka książki
Fenomen turystyki industrialnej Bolesław Orłowski
Nasze nazwiska - okładka książki
Nasze nazwiska Andrzej Karlikowski
Produkty podobne:
Teoria i praktyka funkcjonowania - okładka książki
Teoria i praktyka funkcjonowania mediów Joanna Marszałek-Kawa (red.)
Inżynierowie społeczni i technologie - okładka książki
Inżynierowie społeczni i technologie zdobywania... Wojciech K. Szalkiewicz, Marek Sokołowski