pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Public relations na rynku książki

Autor książki:

Kuba Frołow

Dane szczegółowe:
Wydawca: Biblioteka Analiz
Oprawa: miękka
Ilość stron: 95 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788389143808
ISBN: 978-83-8914-380-8
Data: 2008-02-21
Cena wydawcy: 20.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka oparta jest na cyklu artykułów "Kurs Public Relations", który ukazywał się na łamach dwutygodnika Biblioteka Analiz w 2006 i 2007 roku. W publikacji odnaleźć można ważne informacje z następujących zagadnień: "PR wewnętrzny firmy czy zlecany na zewnątrz", "Jak w firmie zorganizować komórkę PR", "Strona interentowa firmy narzędziem PR". Autorzy szczególny nacisk starali się położyć na charakterystyczne dla omawianej materii zagadnienia praktyczne. Książka skierowana jest do pracowników działów PR, marketingowców i członków zarządów.

Książka "Public relations na rynku książki" - Kuba Frołow - oprawa miękka - Wydawnictwo Biblioteka Analiz.