pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Public relations a kształtowanie wizerunku menedżera

Autor książki:

Krzysztof Bakalarski

Dane szczegółowe:
Wydawca: VM Group
Rok wyd.: 2004
Oprawa: miękka
Ilość stron: 115 s.
Wymiar: 164x238 mm
EAN: 9788392107552
ISBN: 83-921075-5-1
Data: 2006-01-10
Cena wydawcy: 35.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Publikacja łączy zalety poradnika, przewodnika po problematyce i porządnego wykładu kursowego. Jest przydatna dla wszystkich, którzy chcą rozumieć otaczający świat, dobrze dbać o własny interes dzięki przystosowaniu do swego otoczenia i umiejętności taktownego oddziaływania na postawy innych. Stanowi ona jednocześnie popularny, ilustrowany wymownymi przykładami wykład elementów teorii komunikacji, teorii konfliktów, sztuki negocjacji itd., który prowadzony jest w konwencji rozmowy z Czytelnikiem.
Publikacja przeznaczona jest dla menedżerów oraz wszystkich zainteresowanych tematyką opracowania.

Książka "Public relations a kształtowanie wizerunku menedżera" - Krzysztof Bakalarski - oprawa miękka - Wydawnictwo VM Group. Książka posiada 115 stron i została wydana w 2004 r.