pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Public relations a demokracja

Autor książki:

Teresa Święćkowska

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 288 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788323503972
ISBN: 978-83-2350-397-2
Data: 2009-03-03
Cena wydawcy: 32.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W książce Public relations a demokracja autorka krytycznie śledzi rozwój public relations i związane z nim konsekwencje marketyzacji procesów społecznego komunikowania. Omawia rozwój metod, strategii i celów PR, które przemieniają sferę publiczną w spektakl pozorów i wypierają z niej merytoryczną debatę. Pokazuje, jak PR rozwijało się w atmosferze rosnącej roli socjotechnicznych badań nad zachowaniami społecznymi oraz w symbiozie z rynkowymi środkami przekazu. Przedstawia wysiłki uporania się środowiska PR ze sprzecznościami o naturze etycznej. Na tle ogólnych tendencji rozwoju PR zarysowuje też główne kierunki rozwoju public relations i środków przekazu w Polsce. Wskazuje na zaakceptowanie i zaadoptowanie w polskiej praktyce metod marketingowej manipulacji.

Książka "Public relations a demokracja" - Teresa Święćkowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego. Książka posiada 288 stron i została wydana w 2008 r.