pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm

Autor książki:

Andy Wibbels

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2007
Oprawa: twarda
Ilość stron: 192 s.
Wymiar: 122x194 mm
EAN: 9788324605347
ISBN: 978-83-246-0534-7
Data: 2009-09-04
Cena wydawcy: 30.60 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Marketing bez wysiłku --
reklamuj się za darmo i poznaj prawdziwe opinie klientów
  • Jak wypromować nowy blog, który przyciągnie tysiące internautów?
  • Jak założyć blog i umieścić go w sieci?
  • Jak zostać dziennikarzem obywatelskim? (Nowy model public relations)

Wyobraź sobie, że znajdujesz się w wielkim gmachu pełnym ludzi. Wyraźnie słyszysz każdy szept: możesz podsłuchiwać, kogo zechcesz. Możesz otworzyć usta i powiedzieć coś w taki sposób, żeby każdy adresat usłyszał to jako głos kierowany wyłącznie do niego. Taką halą jest cały internet, a uchem, które pozwala Ci wychwytywać głosy, jest Twój blog internetowy. Załóż własny blog. Dowiedz się, co myślą klienci. Nawiąż z nimi bezpośredni kontakt i rozpowszechniaj pocztą pantoflową plotki o swojej ofercie.

Blog to dziennik internetowy. Zawiera wpisy zwane postami, poukładane chronologicznie. Każdy może je czytać. Każdy może dodać swój post i wyrazić w nim własną opinię. Więcej: z łatwością można założyć swój własny dziennik internetowy. To bardzo proste: jeśli potrafisz wysłać e-mail, potrafisz też założyć blog. Przekonaj się, dlaczego świat oszalał na punkcie tego medium. Przeczytaj tę książkę i dowiedz się:

  • gdzie szukać blogów w internecie (rodzaje blogów i użyteczne łącza),
  • jakich 8 elementów decyduje o popularności dziennika internetowego,
  • kto czyta blogi (do jakich klientów możesz dotrzeć w ten sposób),
  • jak wykorzystać blog do promocji strony internetowej -- i odwrotnie,
  • jak zastąpić blogiem newsletter rozsyłany pocztą e-mail,
  • jakczyścić" blog (filtrowanie komentarzy),
  • jak dostosowywać istniejący blog do nowych tematów, które są na topie.
Komercyjny pamiętnik w sieci

Książka "Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm" - Andy Wibbels - oprawa twarda - Wydawnictwo one press. Książka posiada 192 stron i została wydana w 2007 r.