pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
Prolegomena do historii komunikacji społecznej. Tom 2. Badanie historii...
książka:

Prolegomena do historii komunikacji społecznej. Tom 2. Badanie historii komunikacji

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 516 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788377845905
ISBN: 9788377845905
Data: 2015-02-05
Majowa obniżka!Cena: 38.73  Cena wydawcy: 46.20 zł Oszczędzasz: 7.47 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 3-5 dni

Prolegomena do historii komunikacji społecznej. Tom 2. Badanie historii komunikacji - Włodzimierz Mich - opis książki:

Niniejszy tom jest drugim z czterech mających się składać na "Prolegomena do historii komunikacji społecznej". Jest to więc kolejny etap szerzej zakrojonego przedsięwzięcia. W niniejszym tomie Autor prezentuje swój sposób traktowania historii komunikacji: omawia paradygmat determinizmu technologicznego, a także trudności, jakie napotyka w trakcie pisania wykładu.

Książka Prolegomena do historii komunikacji społecznej. Tom 2. Badanie historii komunikacji - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej.

Książka posiada 516 stron i została wydana w 2014 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Prolegomena do historii komunikacji społecznej. Tom 2. Badanie historii..."
Włodzimierz Mich - autor m.in.:
Media a demokracja - okładka książki
Media a demokracja Lidia Pokrzycka, Włodzimierz Mich (red.);
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Produkty podobne:
Za wolność waszych i naszych mediów. - okładka książki
Za wolność waszych i naszych mediów. Nowe media... Igor Borkowski, Aleksander Woźny (red.)
Człowiek w środowisku kulturowym. - okładka książki
Człowiek w środowisku kulturowym. Analiza współczesnych... Grażyna E. Kwiatkowska, Anna Siudem (red.)