pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Projektowanie hurtowni danych. Wspomaganie zarządzania relacjami z klientami

Autor książki:

Chris Todman

Dane szczegółowe:
Wydawca: Helion
Rok wyd.: 2011
Oprawa: twarda
Ilość stron: 296 s.
Wymiar: 172x245 mm
EAN: 9788324632251
ISBN: 978-83-246-3225-1
Data: 2011-08-03
Cena wydawcy: 59.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Umiejętnie zarządzaj informacjami!
  • Czym są hurtownie danych

  • Jak je zaprojektować, aby wykorzystać maksimum ich możliwości

  • Jak wydajnie zarządzać relacjami z klientem

Zastanawiasz się, jak zmaksymalizować zyski czerpane z właściwego zarządzania relacjami z klientem Jest to pytanie, które spędza sen z oczu każdemu przedsiębiorcy. Jedną z możliwości jest wykorzystanie odpowiednio zaprojektowanej hurtowni danych. Projekt takiej bazy danych, uwzględniającej potrzeby klienta, wymaga nowych technik i metodologii. Jakich

Na to pytanie odpowiada Chris Todman w książce, którą trzymasz w rękach. Wiodący konsultant w dziedzinie hurtowni danych przedstawi Ci kompletną metodologię, pozwalającą na zaprojektowanie, wytworzenie i wdrożenie hurtowni danych pod kątem zarządzania relacjami z klientem. Najpierw przeczytasz o kilku zagadnieniach teoretycznych, związanych z relacjami z klientem oraz hurtowniami danych. Potem zapoznasz się z typowymi problemami, aby w rozdziale piątym przejść do omówienia modelu koncepcyjnego. Dowiesz się, jak obsługiwać okoliczności, identyfikować zmiany w danych oraz modelować metodą kropki. Kolejne omawiane zagadnienia to model logiczny i sposoby rozwiązywania problemów wydajnościowych. W rozdziale poświęconym implementacji fizycznej zobaczysz, jak kontrolować poprawność danych, zarządzać kopiami zapasowymi oraz aplikacjami CRM. Ponadto nauczysz się zarządzać projektem, przejrzysz możliwości dostępnego oprogramowania oraz zdobędziesz wiedzę o perspektywach rozwoju. To wszystko znajdziesz w tej długo oczekiwanej książce, poświęconej hurtowniom danych.

  • Zarządzanie relacjami z klientem

  • Wartość marki

  • Zarządzanie kampaniami

  • Marketing personalizowany

  • Budowanie hurtowni danych - komponent ekstrakcji oraz integracji danych

  • Baza danych hurtowni - opis encji

  • Problemy przy wykorzystywaniu relacyjnych baz danych

  • Problemy z obróbką czasu w hurtowniach danych

  • Wybór modelu koncepcyjnego

  • Modelowanie metodą kropki

  • Modelowanie logiczne - schemat, wybór rozwiązania, ograniczenia

  • Implementacja fizyczna

  • Zarządzanie kopiami zapasowymi

  • Aplikacje CRM

  • Zarządzanie projektem

  • Oprogramowanie

  • Przyszłość hurtowni danych
  • Sprawdź, jak zmaksymalizować zyski poprzez właściwe zarządzanie relacjami z klientem!

Książka "Projektowanie hurtowni danych. Wspomaganie zarządzania relacjami z klientami" - Chris Todman - oprawa twarda - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 296 stron i została wydana w 2011 r.