pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
 
Księgarnia »
Książki »
»
Programowanie wieloplatformowe z C++ i wxWidgets 3
książka:

Programowanie wieloplatformowe z C++ i wxWidgets 3

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2018
Oprawa: twarda
Ilość stron: 1100 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788301198992
ISBN: 978-83-0119-899-2
Data: 2018-08-17
121.82  149.00  27.18 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Programowanie wieloplatformowe z C++ i wxWidgets 3 - Bartosz W. Warzocha - opis książki:

Biblioteka wx Widgets jest potężnym, wieloplatformowym narzędziem, stworzonym do pisania aplikacji okienkowych, przeznaczonych dla wszystkich popularnych systemów operacyjnych. Jest wzbogacona o szereg narzędzi, umożliwiających realizację większości zadań i wymagań stawianych przed nowoczesnymi programami - w tym m.in. pełną obsługę współbieżności, obsługę protokołów sieciowych, czy też obsługę nowoczesnego Open GL, choć to jedynie mała część jej możliwości. Co ważne, licencja wx Widgets pozwala na jej dowolne wykorzystanie w projektach każdego rodzaju, natomiast bogaty zestaw rozszerzeń znakomicie zwiększa zakres, w którym może być stosowana.

Biblioteka wx Widgets jest wykorzystywana między innymi przez NASA do tworzenia oprogramowania pracującego z teleskopami kosmicznymi, a także przez koncern zbrojeniowy Lockheed Martin, czy też firmę AMD. Z jej pomocą stworzono szereg popularnych aplikacji, takich jak File Zilla, Code Lite, czy Rapid SVN, a także wiele innych.

Niniejsza książka to kompleksowy i wyjątkowy przewodnik po wx Widgets. To publikacja skierowana do wszystkich programistów C++ - także tych, którzy stawiają pierwsze kroki w świecie programowania GUI i programowania wieloplatformowego. Każdy kolejny rozdział wprowadza Czytelnika w coraz bardziej złożone i zaawansowane techniki wx Widgets, a zawarte w niej liczne przykłady kodu można uruchomić na większości popularnych platform systemowych. Możliwe będzie poznanie m.in. wyglądu struktury aplikacji wx Widgets oraz działanie i możliwość wykorzystania kluczowych typów wx Widgets takich jak wx String czy wx Date Time.

Dzięki lekturze Czytelnik nauczy się:
jak utworzyć pierwsze okno, wzbogacając je o pasek stanu i pasek menu oraz inne elementy i kontrolki GUI, pracować ze standardową i dynamiczną obsługą zdarzeń, pisać atrakcyjne programy, wykorzystywać standardowe okna dialogowe oraz pisać własne i kontrolować pozyskiwane przy ich pomocy dane wejściowe, pracować z plikami, czy formatem XML, przechowywać konfigurację programu, tworzyć aplikacje obsługujące różne języki, w jaki sposób napisać własny serwer oraz aplikację kliencką, stworzyć własnego klienta FTP, czy obsłużyć protokół HTTP, projektować oraz realizować własne kontrolki GUI, korzystać z innych zaawansowanych komponentów biblioteki, umożliwiających tworzenie nowoczesnych aplikacji komputerowych różnego typu.

Książka „Programowanie wieloplatformowe z C++ i wxWidgets 3” - oprawa twarda - Wydawnictwo Naukowe PWN.

Książka posiada 1100 stron i została wydana w 2018 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Programowanie wieloplatformowe z C++ i wxWidgets 3"
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Teoria obwodów elektrycznych. Zadania - okładka książki
Teoria obwodów elektrycznych. Zadania Stanisław Bolkowski, Wiesław Brociek, Henryk Rawa
Produkty podobne:
Język Go. Poznaj i programuj - okładka książki
Język Go. Poznaj i programuj Alan A. A. Donovan, Brian W. Kernighan