pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Twórz własne gry komputerowe w Pythonie

Autor książki:

Al Sweigart

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 400 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788301193225
ISBN: 978-83-0119-322-5
Data: 2017-05-09
68.76 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

NIE POPRZESTAWAJ NA GRANIU - ZACZNIJ PISAĆ WŁASNE GRY!
Z książki Twórz w języku Python własne gry komputerowe dowiesz się, jak tworzyć gry komputerowe w tym popularnym języku programowania. Nawet jeżeli jest to twoje pierwsze spotkanie z programowaniem.

Zaczniesz od klasycznych gier, takich jak Szubienica, Zgadywanka Liczbowa oraz Kółko i Krzyżyk, aby następnie zająć się pisaniem bardziej zaawansowanych programów: poszukiwania skarbów w trybie tekstowym i animowanej gry zręcznościowej z efektami dźwiękowymi. Jednocześnie poznasz najważniejsze pojęcia programistyczne i matematyczne, które pomogą ci wykonać kolejny krok w karierze programisty.

Nauczysz się, w jaki sposób:
- Łączyć pętle, zmienne i instrukcje związane z przepływem sterowania w prawdziwe, działające programy.

- Wybierać odpowiednie w struktury danych, takie jak listy, słowniki i krotki.

- Wzbogacać gry o grafikę i animacje za pomocą modułu pygame.

- Obsługiwać dane wprowadzane za pomocą klawiatury i myszy.

- Zaprogramować prostą sztuczną inteligencję, aby można było zagrać przeciwko komputerowi.

- Przekształcać komunikaty tekstowe na tajny kod za pomocą technik kryptograficznych.

- Debugować programy i wyłapywać najczęściej spotykane błędy.

Analizując wnikliwie kod wszystkich prezentowanych gier zdobędziesz solidne podstawy nie tylko w Pythonie, ale również w dziedzinie informatyki.

A może, wykorzystując ogromne możliwości Pythona, napiszesz swoją własną, oryginalną grę?

Książka "Twórz własne gry komputerowe w Pythonie" - Al Sweigart - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 400 stron i została wydana w 2017 r. Cena 68.76 zł. Zapraszamy na zakupy!