pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
Księgarnia »
Książki »
»
Twórz własne gry komputerowe w Pythonie
książka:

Twórz własne gry komputerowe w Pythonie

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 400 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788301193225
ISBN: 978-83-0119-322-5
Data: 2017-05-09
Cena: 52.65  Cena wydawcy: 69.00 zł Oszczędzasz: 16.35 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 3-5 dni

Twórz własne gry komputerowe w Pythonie - Al Sweigart - opis książki:

NIE POPRZESTAWAJ NA GRANIU - ZACZNIJ PISAĆ WŁASNE GRY!
Z książki Twórz w języku Python własne gry komputerowe dowiesz się, jak tworzyć gry komputerowe w tym popularnym języku programowania. Nawet jeżeli jest to twoje pierwsze spotkanie z programowaniem.

Zaczniesz od klasycznych gier, takich jak Szubienica, Zgadywanka Liczbowa oraz Kółko i Krzyżyk, aby następnie zająć się pisaniem bardziej zaawansowanych programów: poszukiwania skarbów w trybie tekstowym i animowanej gry zręcznościowej z efektami dźwiękowymi. Jednocześnie poznasz najważniejsze pojęcia programistyczne i matematyczne, które pomogą ci wykonać kolejny krok w karierze programisty.

Nauczysz się, w jaki sposób:
- Łączyć pętle, zmienne i instrukcje związane z przepływem sterowania w prawdziwe, działające programy.

- Wybierać odpowiednie w struktury danych, takie jak listy, słowniki i krotki.

- Wzbogacać gry o grafikę i animacje za pomocą modułu pygame.

- Obsługiwać dane wprowadzane za pomocą klawiatury i myszy.

- Zaprogramować prostą sztuczną inteligencję, aby można było zagrać przeciwko komputerowi.

- Przekształcać komunikaty tekstowe na tajny kod za pomocą technik kryptograficznych.

- Debugować programy i wyłapywać najczęściej spotykane błędy.

Analizując wnikliwie kod wszystkich prezentowanych gier zdobędziesz solidne podstawy nie tylko w Pythonie, ale również w dziedzinie informatyki.

A może, wykorzystując ogromne możliwości Pythona, napiszesz swoją własną, oryginalną grę?

Książka „Twórz własne gry komputerowe w Pythonie” - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN.

Książka posiada 400 stron i została wydana w 2017 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Twórz własne gry komputerowe w Pythonie"
Al Sweigart - autor m.in.:
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Algorytmy - okładka książki
Algorytmy Maciej M. Sysło
Inteligentna sieć. Algorytmy przyszłości - okładka książki
Inteligentna sieć. Algorytmy przyszłości Douglas McIlwraith, Haralambos Marmanis, Dmitry Babenko
Python Podstawy nauki o danych - okładka książki
Python Podstawy nauki o danych Alberto Boschetti, Luca Massaron
Produkty podobne:
Scratch bez tajemnic. Programowanie - okładka książki
Scratch bez tajemnic. Programowanie gier od podstaw Jakub Porzycki, Urszula Łukasik
Sztuka dobrego programowania - okładka książki
Sztuka dobrego programowania Krzysztof Jassem, Andrzej Ziemkiewicz