pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
Procesy i akty komunikacyjne
książka:

Procesy i akty komunikacyjne

Dane szczegółowe:
Wydawca: UNIVERSITAS
Rok wyd.: 2011
Ilość stron: 216 s.
Wymiar: 135x205 mm
EAN: 9788324216147
ISBN: 978-83-2421-614-7
Data: 2011-12-15
Cena: 30.80  Cena wydawcy: 38.00 zł Oszczędzasz: 7.2 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 3-5 dni

Procesy i akty komunikacyjne - Grażyna Osika - opis książki:

Obszar zawartych w niniejszych rozważaniach zagadnień obejmuje szeroko pojętą problematykę komunikacji międzyludzkiej. (...) opracowanie składa się z trzech części, w pierwszej został wyznaczony zakres badań, zawiera on charaktrystykę semiologii, jej początki. Określony został również obszar zagadnień powszechnie do niej zaliczanych. (...) Pierwsza część drugiego rozdziału poświęcona jest próbie zdefiniowania podstawowych pojęć, które wydają się istotne w opisach procesu komunikowania. (...) W części tej pojawiają się definicje takich pojęć, jak: komunikacja i komunikowanie interpersonalne. Dalsze fragmenty rozdziału drugiego poświęcone są analizie sytuacji stanowiącej przykład użycia znaków. Sytuacje takie określa się mianem aktów komunikacyjnych. (...) kolejny fragment rozdziału drugiego został poświęcony tzw. komunikacji niewerbalnej. (...) Na zakończenie została zaprezentowana koncepcja aktu komunikacyjnego. Wykorzystano w niej wcześniej poczynione założenia teorii aktów mowy, ogólne tezy socjologicznej koncepcji symbolicznego interakcjonizmu oraz teorię struktury ludzkiego działania w ujęciu Johna R. Searlea.

ze Wstępu

Książka „Procesy i akty komunikacyjne” - Wydawnictwo UNIVERSITAS.

Książka posiada 216 stron i została wydana w 2011 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Procesy i akty komunikacyjne"
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Co dzieje się ze społeczeństwem? - okładka książki
Co dzieje się ze społeczeństwem? Mariola Flis, Krzysztof Frysztacki, Grażyna Skąpska, Paulina Polak (red.)
Niewidzialna religia - okładka książki
Niewidzialna religia Thomas Luckmann
Produkty podobne:
Public Relations. Sztuka skutecznej - okładka książki
Public Relations. Sztuka skutecznej komunikacji... Anna Adamus-Matuszyńska, Renata Maćkowska (red.)
Konstruowanie jaźni i społeczeństwa. - okładka książki
Konstruowanie jaźni i społeczeństwa. Europejskie... Elżbieta Hałas, Krzysztof T. Konecki (Red.)