pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Prawo mediów

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 332 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788326494857
ISBN: 978-83-2649-485-7
Data: 2015-10-26
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Prawo mediów to podręcznik akademicki, w którym zostały przedstawione najważniejsze zagadnienia prawa prasowego wraz z dorobkiem orzecznictwa sądów polskich, jak i Europejskiego Trybunału Praw Człowieka. Omówiono w nim aktualne problemy prawne związane m.in. z rozwojem Internetu, ograniczeniami dostępu dziennikarzy do informacji publicznej, ochroną danych osobowych w działalności dziennikarskiej, obowiązkiem ochrony dó osobistych czy prawem do krytyki prasowej. Schematy i przejrzyste tabele ułatwiają poruszanie się po tej skomplikowanej tematyce.

Nowoczesna konstrukcja książki - stanowiąca połączenie teorii i przykładów z polskiego i europejskiego orzecznictwa sądowego - ułatwi zrozumienie wielu zagadnień, jak również pomoże rozwiązać problemy prawne z zakresu prawa mediów.

Książka "Prawo mediów" - Monika Nowikowska, Joanna Sieńczyło-Chlabicz, Zofia Zawadzka - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 332 stron i została wydana w 2015 r.