pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Praca konsumentów. Teorie praktyki i uwarunkowania

Autor książki:

Konstanty Strzyczkowski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Dom Wydawniczy ELIPSA
Rok wyd.: 2018
Oprawa: twarda
Ilość stron: 200 s.
Wymiar: 166x241 mm
EAN: 9788380171985
ISBN: 978-83-8017-198-5
Data: 2018-05-23
Cena wydawcy: 25.20 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Nie ulega wątpliwości, że przedstawione w pracy zjawiska związane z pracą niematerialną, tworzeniem treści, praktykami prosumpcyjnymi, pracą fanowską, ekonomią współdzielenia stają się coraz wyraźniejszym elementem współczesnego porządku społeczno-gospodarczego.

Celem przedstawionej rozprawy jest próba prześledzenia i przeanalizowania zarówno przykładów produktywnych praktyk konsumentów i ich zaangażowania w procesy współtworzenia wartości, jak i dyskursów podejmujących się wyjaśnienia charakteru podejmowanych przez nich działań.

Praca stanowi próbę przedstawienia i uporządkowania zróżnicowanej, interdyscyplinarnej refleksji dotyczącej pracy konsumentów i ich zaangażowania we współtworzenie wartości. Jej naczelnym zadaniem jest zatem identyfikacja istniejących dyskursów w postaci teorii występujących w obszarze krytycznej ekonomii politycznej, teorii marketingowej, studiów kulturowych i badań medioznawczych.

Dodatkowym celem poznawczym pracy jest chęć ukazania coraz większego udziału konsumentów w działaniach o charakterze produktywnym. Płynność granic pomiędzy pracą i konsumpcją wydaje się odzwierciedlać trudności, na jakie napotykamy, próbując wytyczyć linie podziału pomiędzy produkcją i konsumpcją.

Książka "Praca konsumentów. Teorie praktyki i uwarunkowania" - Konstanty Strzyczkowski - oprawa twarda - Wydawnictwo Dom Wydawniczy ELIPSA. Książka posiada 200 stron i została wydana w 2018 r.