pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Potencjał rynków niszowych. Jak stać się wielkim na niewielkim rynku

Autor książki:

Susan Friedmann

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2009
Oprawa: twarda
Ilość stron: 332 s.
Wymiar: 149x212 mm
EAN: 9788375266887
ISBN: 978-83-7526-688-7
Data: 2009-07-23
pozycja niedostępna

Opis książki:

Dlaczego niektórzy doradcy finansowi zarabiają miliony, prowadząc doradztwo inwestycyjne w mediach, podczas gdy inni pozostają w cieniu? Z jakiego powodu kilku profesjonalistów ma status ekspertów w swoich dziedzinach? Czy pozostali też mogą nimi zostać? Autorka książki Potencjał rynków niszowych odpowiada na te pytania, wskazując najważniejsze czynniki odróżniające ekspertów od profesjonalistów, którzy zdobyli identyczne umiejętności, ale nikt o nich nie słyszał.
Przeczytaj tę książkę, a poznasz odpowiedź na pytanie, dlaczego zostanie ekspertem w danej niszy jest najpewniejszą drogą do osiągnięcia sukcesu. Dowiesz się, na czym polega formuła RDM, czyli technika stosowana przez autorkę, wskazująca profesjonalistom, jak znaleźć niszę branżową, w której najlepiej wykorzystają swoje umiejętności i która przyniesie im maksymalne zyski. Autorka zdradza też siedem sekretów, które należy poznać, by zbudować tożsamość eksperta, utrwalić ją i czerpać z niej korzyści. Pełna cennych, praktycznych informacji książka jest lekturą obowiązkową dla każdego przedsiębiorcy poszukującego swego miejsca na konkurencyjnym rynku.

Książka "Potencjał rynków niszowych. Jak stać się wielkim na niewielkim rynku" - Susan Friedmann - oprawa twarda - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 332 stron i została wydana w 2009 r.