pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Postrzeganie marki i lojalność klientów usług kurierskich w Polsce

Autor książki:

Marcin Janowski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 136 s.
Wymiar: 240x170 mm
EAN: 9788379724291
ISBN: 978-83-7972-429-1
Data: 2021-03-12
Cena wydawcy: 37.84 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Do najważniejszych aspektów przyczyniających się do sukcesu w kreowaniu marki przez operatorów usług kurierskich zaliczyć można przede wszystkim (poza długim czasem i konsekwencją działania) odpowiednią relację ceny do jakości usługi, trafne odczytywanie oczekiwań klientów docelowych, wartość dodaną usługi, innowacyjność oraz wykorzystanie nowoczesnych mediów do kształtowanie czynnika lojalnościowego. Są to obok wielu innych aspektów konieczne warunki, które muszą zostać spełnione i odpowiednio ze sobą skorelowane, aby marka była wyróżnikiem przedsiębiorstwa świadczącego usługi kurierskie. Warto zaznaczyć, że pominięcie tych podstawowych kryteriów w kreowaniu marki może przyczynić się nie tylko do strat finansowych, lecz także utraty zaufania i pozycji na rynku, co jest o wiele bardziej odczuwalne w skutkach dla operatorów świadczących usługi kurierskie niż utrata środków finansowych.
W monografii dokonano analizy zjawisk marki i lojalności klientów, odnoszących się do rynku usług kurierskich w Polsce. Ponadto analiza materiałów wtórnych została pogłębiona o wyniki badań pierwotnych popytowej strony opisywanego rynku. Materiał badawczy, uzyskany z wykorzystaniem metod computer-assisted web interview oraz paper & pen personal interview, został poddany analizie za pomocą czterech współczynników korelacji: T-Czuprowa, V-Cramera, C-Pearsona i C-Pearsona skorygowanego.
- ze Wstępu

Książka "Postrzeganie marki i lojalność klientów usług kurierskich w Polsce" - Marcin Janowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Książka posiada 136 stron i została wydana w 2020 r.