pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 136 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788324624454
ISBN: 978-83-246-2445-4
Data: 2009-12-02
Cena wydawcy: 34.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Rzecz o gustach, trendach i pragnieniach
  • Astronomia ludzkich potrzeb
  • Fakty ukryte pod obrazem
  • Oko w oko z consumer insight
  • Poznawanie odbiorcy z bliska

"Każdy klient dokładnie wie, czego nie chce" (prawo Murphy’ego). Jeśli jednak mówimy o tym, czego klient naprawdę chce, sprawa nie jest już tak prosta. Klient chce czuć się dobrze, wygodnie, wyjątkowo — i nie chce się bać. Wywołanie u niego takiego stanu ducha jest, Szanowny Sprzedawco, Twoim zadaniem. Chcąc osiągnąć cel, musisz najpierw poznać odpowiedź na pytanie:Dlaczego ludzie kupują rzeczy, których nie potrzebują, i w dodatku są z tego zadowoleni?".

Książka ta powstała z połączenia dwóch sprzecznych na co dzień perspektyw: sprzedawcy i klienta. Pomoże Ci rozpoznać potrzeby klienta i dotrzeć do tych, które przekładają się na największy zysk. Zrozumiesz też, dlaczego Ty sam zachowujesz się tak, a nie inaczej w sytuacjach zakupowych. Zaczniesz manewrować między kaprysami odbiorców, zmiennymi megatrendami i faktycznymi potrzebami nabywców Twoich produktów. To bieg z przeszkodami, więc czas na rozgrzewkę:

  • Dlaczego consumer insight robi tak oszałamiającą karierę?
  • Czy pomagać klientowi w podejmowaniu nieracjonalnych decyzji?
  • Jak sprzedawać wspaniałe samopoczucie?
  • Do którego momentu rozszerzać swoje portfolio produktowe?

Książka "Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej" - Dorota Staniszewska, Marek Staniszewski - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 136 stron i została wydana w 2010 r.