pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Pomiar uniwersalny. Odkrywanie w biznesie wartości matematycznych

Autor książki:

Douglas W. Hubbard

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2011
Oprawa: twarda
Ilość stron: 400 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788361732631
ISBN: 978-83-61732-63-1
Data: 2011-09-27
Cena wydawcy: 64.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Wszystko można zmierzyć. To śmiałe zapewnienie stanowi klucz do rozwiązania wielu problemów w biznesie i w ogóle w życiu. Mit, że pewne rzeczy są niewymierne, jest przyczyną znaczącego odpływu środków finansowych z krajowej gospodarki, publicznej opieki społecznej, ochrony środowiska, a nawet z obrony narodowej. Jest wielce prawdopodobne, że jakaś część twojego życia lub obowiązków zawodowych ponosi ogromne straty z powodu nieprzeprowadzenia pomiaru przez ciebie, twoją firmę, a nawet twój rząd. Książka Pomiar uniwersalny odkrywa przed czytelnikiem moc dokonywania pomiaru, aby pomóc nam zrozumieć biznes i świat w ogóle. Autor sięga do prostych koncepcji, aby zilustrować praktyczne, a przy tym intuicyjnie łatwe zastosowanie zaawansowanych technik statystycznych. Z tej wnikliwej i zajmującej pracy dowiesz się, jak mierzyć te aspekty twojego biznesu, które do tej pory uważałeś za,,niewymierne, takie jak zwrot z inwestycji technologicznych, elastyczność organizacyjna, satysfakcja klienta, ryzyko związane z technologią. Dzięki przykładom, które skłonią cię do przeprowadzenia pomiarów, nawet jeśli początkowo wydaje się to niemożliwe, książka zapozna cię z zasadniczymi etapami mierzenia wszystkiego, a zwłaszcza niepewności i ryzyka.

Książka "Pomiar uniwersalny. Odkrywanie w biznesie wartości matematycznych" - Douglas W. Hubbard - oprawa twarda - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 400 stron i została wydana w 2011 r.