pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 233 s.
Wymiar: 170x237 mm
EAN: 9788379720859
ISBN: 978-83-7972-085-9
Data: 2017-01-23
Cena wydawcy: 58.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

"Niniejsza monografia jest jedną z nielicznych publikacji naukowych dotyczących problematyki kształtowania wizerunku obszaru turystycznego, zarówno na krajowym jak i międzynarodowym rynku wydawniczym. Koncepcja pracy odwołuje się do problematyki teoretycznej jak i empirycznej. Jest to oryginalne opracowanie teoretyczne jak i pragmatyczne, którego adresatami są nie tylko przedstawiciele środowisk akademickich. Przedstawione aspekty instrumentalne powinny być cenną pomocą w kształtowaniu polityki promocji turystyki oraz oddziaływania na wizerunek turystyczny przez pracowników jednostek samorządu terytorialnego wszystkich szczebli, a także regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych".

prof. dr hab. Aleksander Panasiuk
kierownik Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego

Książka "Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego" - Katarzyna Orfin-Tomaszewska - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Książka posiada 233 stron i została wydana w 2016 r.