pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Pedagogika trudności w uczeniu się

Dane szczegółowe:
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 218 s.
Wymiar: 160x240 mm
EAN: 9788374891929
ISBN: 978-83-7489-192-9
Data: 2009-08-25
Cena wydawcy: 39.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Idealne wprowadzenie do specjalistycznego kierunku pedagogiki specjalnej, czyli do pedagogiki osób z trudnościami w uczeniu się. Książka jest podsumowaniem obecnego stanu wiedzy, z opisem dotychczasowych tendencji rozwojowych, określeniem aktualnego poziomu wiedzy i wskazaniem potencjalnych perspektyw. Autorzy przedstawiają i porównują historyczne i aktualne koncepcje dydaktyczne ukierunkowane na nauczanie i wspieranie uczniów przejawiających trudności w uczeniu się. Formułują zasady dydaktyczne, a ich wdrażanie zostało zilustrowane przykładami z lekcji toczących się w szkole specjalnej dla dzieci z trudnościami w uczeniu się oraz w oddziałach integracyjnych. Na zakończenie opisują możliwości wsparcia na płaszczyźnie organizacyjnej i pedagogiczno-konceptualnej. Podręcznik zawiera m.in.: charakterystykę uczniów określanych mianem osób z trudnościami w uczeniu się; próby tworzenia definicji opierające się na różnych perspektywach oglądu problemu; historię powstania i rozwoju specjalizacji pedagogiki specjalnej; bjaśnienie teoretycznych podstaw owej specjalizacji.

Książka "Pedagogika trudności w uczeniu się" - Rolf Werning, Brigit Lutje-Klose - oprawa miękka - Wydawnictwo Gdańskie Psychologiczne. Książka posiada 218 stron i została wydana w 2009 r.