pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Partnerstwo i przywództwo w regionie turystycznym

Autor książki:

Piotr Zmyślony

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Oprawa: miękka
Ilość stron: 156 s.
Wymiar: 167x240 mm
EAN: 9788374173094
ISBN: 978-83-7417-309-4
Data: 2008-05-15
Cena wydawcy: 25.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Regiony turystyczne funkcjonują na współczesnym globalnym rynku jako aktywnie działające podmioty - przestrzenne jednostki ekonomiczne. W tych warunkach kluczem do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej staje się tworzenie w ich ramach struktur partnerskich obejmujących przedsiębiorstwa i instytucje działające w sferze obsługi ruchu turystycznego.
Partnerstwo i przywództwo są wzajemnie dopełniającymi się elementami w rozwoju turystyki w regionach - istnienie struktury partnerskiej jest platformą działalności przywódcy, z kolei przywództwo spaja, cementuje i podtrzymuje naturalnie kruchą sieć współdziałających ze sobą partnerów.
Monografia skierowana jest do osób zajmujących się rozwojem turystyki w regionach, zarówno w sferze praktyki gospodarczej, a więc zasiadających w strukturach administracji turystycznej i władzy samorządowej oraz prowadzących działalność gospodarczą, jak i na polu naukowym - badaczy, dydaktyków i studentów.

Książka "Partnerstwo i przywództwo w regionie turystycznym" - Piotr Zmyślony - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.