pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Paradygmaty i pułapki psychologii komunikowania się

Autor książki:

Teresa Rzepa

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Oprawa: miękka
Ilość stron: 158 s.
EAN: 9788372415134
ISBN: 83-7241-513-7
Data:2001-02-03
Cena wydawcy: 20.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Teresa Rzepa - Kilka słów wyjaśnienia
Katarzyna Weryk - Kobieta i mężczyzna - odwieczny dylemat komunikacyjny
Eunice Hempolińska-Nowik - Autonarracje jako forma i rezultat komunikacji społecznej
Anna Linka - Wzory osobowe Polaków w okresie transformacji. Analiza na podstawie polskich filmów
Agnieszka Zienowicz - Internet, komunikacja i relacje międzyludzkie Sylwia Seul - Nastolatek w blogu internetowym. Specyfika komunikacji
Beata Mackiewicz, Monika Tyszkiewicz - Partnerski styl komunikacji a współczesny paradygmat medycyny
Olga Zienkiewicz - Wywiad lekarski początkiem terapii
Teresa Rzepa - Co mówi nam diabeł i do czego jest potrzebny? Doniesienie z badań
Adam Kucharski, Marcin Stencel - Interpretacja i ocena dowcipów a problem stereotypów
Adam Kucharski - Osobowość a odbiór i tworzenie tekstów humorystycznych
Kamila Kaliszewska - Miłość i jej deprecjacja we współczesnych społeczeństwach zachodnich


Książka "Paradygmaty i pułapki psychologii komunikowania się" - Teresa Rzepa - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego.