pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

OpenGL i wprowadzenie do programowania gier

Autor książki:

Wojciech Sterna

Dane szczegółowe:
Wydawca: Nakom
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 414 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788389529497
ISBN: 978-83-89529-49-7
Data: 2009-05-26
Cena wydawcy: 49.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Lubisz gry komputerowe? Interesujesz się programowaniem? Znasz dość dobrze język C i chciałbyś tworzyć własne, trójwymiarowe światy? Jeśli na wszystkie te pytania odpowiedziałeś twierdząco Jednak aby stworzyć grę, nie wystarczą jedynie umiejętności z zakresu programowania grafiki. Potrzebna jest także znajomość matematyki i fizyki, wiedza jak zaprogramować przestrzenny dźwięk, jak zaimplementować moduł matematyczny, czy jak w przypadku gier sieciowych Niniejsza książka porusza wszystkie te zagadnienia. Aby stworzyć grę zapierającą dech w piersiach niezbędna jest przede wszystkim umiejętność programowania efektów specjalnych. Dlatego temu zagadnieniu Autorzy poświęcają szczególnie dużo miejsca i uwagi. Rozpoczęcie przygody z programowaniem gier nie jest zadaniem łatwym. Trzeba dokładnie, od podstaw poznać wszystkie tajniki programowania.

Książka "OpenGL i wprowadzenie do programowania gier" - Wojciech Sterna - oprawa miękka - Wydawnictwo Nakom. Książka posiada 414 stron i została wydana w 2008 r.