pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Ogilvy o reklamie

Autor książki:

David Ogilvy

Dane szczegółowe:
Wydawca: Studio Emka
Rok wyd.: 2008
Oprawa: twarda
Ilość stron: 226 s.
Wymiar: 180x240 mm
EAN: 9788360652220
ISBN: 978-83-6065-222-0
Data: 2006-02-09
Cena wydawcy: 69.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Mimo że szczery aż do bólu i nieznośnie uparty, David Ogilvy to najbardziej poszukiwany czarodziej branży reklamowej (magazyn Time). Jest przedstawicielem reklamy wszech czasów, odnoszącym w niej największe sukcesy. Stworzył klasyczny przewodnik, będący kompendium skutecznej reklamy, a w nim: jak pisać trafne teksty reklamowe i skłonić ludzi, żeby je czytali; sześciu gigantów, twórców współczesnej reklamy; jak zrobić reklamę, która sprzeda produkt; seks w reklamie; 12 skutecznych reklam telewizyjnych i cztery nieskuteczne; przyszłość reklamy.

Książka "Ogilvy o reklamie" - David Ogilvy - oprawa twarda - Wydawnictwo Studio Emka. Książka posiada 226 stron i została wydana w 2008 r.