pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Odwracanie marki. Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść

Autor książki:

Marty Neumeier

Dane szczegółowe:
Wydawca: Emka
Rok wyd.: 2017
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 160 s.
Wymiar: 135x204 mm
EAN: 9788365068200
ISBN: 978-83-6506-820-0
Data: 2017-04-27
Cena wydawcy: 34.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Budowanie świadomości marki, które obecnie odbywa się przede wszystkim w mediach społecznościowych, przekazuje losy firm w ręce klientów. Jest to odwracanie marki, rzut judo, którego efekty widzi cała branża. Technika, która pogrąża niektóre firmy, a inne podnosi do statusu supergwiazd.

Dziś wybór jest prosty: Odwróć się albo sami cię odwrócą. Swoją klarowną opowieść o tym, jak przeskoczyć wprost do przyszłości rządzonej przez konsumentów Neumeier prowadzi lekko i bez wysiłku. Przekształć swoją markę w miniruch społeczny, który klienci będą z przyjemnością współtworzyć, a ty patrz, jak rośnie i niech oko twoje radują zyski.

Książka "Odwracanie marki. Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść" - Marty Neumeier - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo Emka. Książka posiada 160 stron i została wydana w 2017 r.